  • 21. Data: 2012-10-21 21:31:41
    Temat: Re: sortowanie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tru, zycie, zycie ;o)...

  • 22. Data: 2012-10-21 21:33:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jak sortowac zgodnie z logika, czyli nie tak:
    1
    10
    11
    12
    2
    3
    4
    a tak:
    1
    2
    3
    4
    10
    11
    12
    13
    ?

  • 23. Data: 2012-10-21 22:39:18
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 października 2012 21:33:54 UTC+2 użytkownik identyfikator:
    20040501 napisał:
    > a jak sortowac zgodnie z logika, czyli nie tak:

> [...]

    albo przetworzyc na inty i posortowac inty albo napsac odpowiednio funkcje do
    porownywania
    albo uzupelnic zerami i posortowac jak stringi
    - elementarna sprawa

  • 24. Data: 2012-10-21 23:06:06
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup

    >a jak sortowac zgodnie z [...]

    Są dwie łatwe możliwości - i trzecia jeszcze łatwiejsza.

    1. Jeżeli używasz C, to jest funkcja qsort(), która zrobi wszystko sama za
    ciebie. Wpisz w Google "man qsort".

    2. Jeżeli używasz C++, to nadal masz funkcję qsort(), ale masz jeszcze i
    STL, a w nim też jest gotowe sortowanie.

    3. Przestań używać C/C++ i zainteresuj się czymś, co ma funkcję sort nieco
    łatwiejszą w użyciu - tak, może to być Excel.

    Oczywiście zawsze możesz próbować pisać własne sortowanie, przeczytać Wirtha
    lub Coremana, pytać się na forum. Będzie trwało to dłużej niż każde z trzech
    poprzednich rozwiązań, ale ma dodatkowe walory edukacyjne i ludyczne.

    Jeżeli twój problem jest NAPRAWDĘ TRUDNY - to i tak nie dasz rady go
    rozwiązać nie mając tzw. solidnych podstaw (czyli cierpliwości do siedzenia
    w krześle i czytania książek). Jeżeli zaś twój problem jest w istocie DOŚĆ
    ŁATWY - to te trzy sposoby, o jakich napisałem, będą zupełnie wystarczające.

    Jeżeli nie lubisz C - nie przejmuj się, większość języków ma gotowe
    rozwiązanie problemu sortowania - szukaj funkcji sort lub qsort. Wyjątek
    stanowi Pascal. Dlatego Pascala omijamy z daleka.

    Jeżeli potrzebujesz szybko i na zaliczenie - nie podpisuj się
    "identyfikator" tylko np. Joasia. Szanse na odpowiedź wzrosną wielokrotnie.

  • 25. Data: 2012-10-21 23:26:20
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-10-21, slawek <h...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup

    [...]
    > 2. Jeżeli używasz C++, to nadal masz funkcję qsort(), ale masz jeszcze i
    > STL, a w nim też jest gotowe sortowanie.

    ...o ile sobie tego STL-a kupisz. Typowo jednak w C++ ma się do
    dyspozycji bibliotekę standardową C++.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 26. Data: 2012-10-22 00:05:40
    Temat: [OT] biblioteka DWPE
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pytałem na innncyh grupach, ale się nie dowiedziałem...

    ma Ktoś może z Was jakiś opis jak używać biblioteki DWPE do rysowania
    wykresów na stronie www?

  • 27. Data: 2012-10-22 08:34:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    kenobi <p...@g...com> wrote:

    > (cos mnie zab niespodziewnie zaczyna bolec,
    > dygresja: co grosza czuje ostatnio (w ostatnich
    > mc-ach, ze resztki mojej mlodosci sie wlasnie
    > skonczyly a tu nic, jestem w zyciu 10 lat do
    > tylu)

    To marnuj dalej życie przed komputerem, a za 10 lat będziesz 20 lat do tyłu.

    Tobie nie potrzeba pisania durnych, nieprzydatnych do niczego programików,
    wymyślania nowego języka C i trollowania na grupach dyskusyjnych, tylko
    dobrego psychologa i wyjścia do świata (realnego). Im szybciej sobie to
    uświadomisz tym lepiej dla ciebie. Bo czas nie staje i samo z siebie będzie
    tylko gorzej.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 28. Data: 2012-10-22 08:35:44
    Temat: Re: [OT] biblioteka DWPE
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > pytałem na innncyh grupach, ale się nie dowiedziałem...

    To nie pytaj tylko użyj Google i sam nam opowiedz.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 29. Data: 2012-10-22 10:31:46
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pytanie nadal aktualne, nic nie można znaleźć w internecie, jakaś czarna
    dziura z tą dokumentacją...