  • 1. Data: 2005-05-19 09:42:22
    Temat: specjalista 2
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Myślałem, że już niczym mnie nie zaskoczą, a jednak. Zadzwoniłem do POLPAK-u
    zgłosić kolejny atak (D)DoS. Kobieta z infolinii przełączyła mnie do
    jakiegoś 'specjalisty' (oddając sprawiedliwość - ten przynajmniej był miły)
    który stwierdził...

    "Zaraz, zaraz... dos to jest system w państwa komputerze"

    Czy ktoś wie co się stało z ludźmi którzy tam kiedyś pracowali i dlaczego
    już ich nie ma? ;)

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 2. Data: 2005-05-19 09:59:03
    Temat: Re: specjalista 2
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    Neas wrote:

    > Czy ktoś wie co się stało z ludźmi którzy tam kiedyś pracowali i dlaczego
    > już ich nie ma? ;)

    zapewne zrobili upgrade pracodawcy, co jest w tym przypadku wzglednie
    powszechna praktyka u czesci co bardziej kumatych czy tez wymagajacych
    od zycia osob.

    --

    toczący się pies nie nasiąka basem.

  • 3. Data: 2005-05-19 11:26:58
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Neas napisał(a):
> [...]
    > który stwierdził...
    >
    > "Zaraz, zaraz... dos to jest system w państwa komputerze"

    A może po prostu czasem za dużo troll'ujesz? Ciekaw jestem, ilu
    zainteresowanych potrafi wykręcić numer infolinii polpak i pytać o
    DOS/Windows/whatever, a pewnie kilku by się znalazło. Jesteś mało
    obiektywny, a Twoje opisy rozmowy są jakby wyrwane z kontekstu. Albo
    pisz z głową, albo wcale, bo przykro się robi, kiedy czyta się takie
    rzeczy.. szczególnie znając realia stanowiska helpdesk/serwis, czy - jak
    to nazwałeś - 'specjalisty'.

    --
    Rafal.Doroszkiewicz

  • 4. Data: 2005-05-19 11:48:44
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl>

    Twoje nieudolne zmagania malo maja wspolnego z tematyka grupy,
    wiec zostaw je dla siebie.

    Zglos fakt na policje co pewnie nic nie da albo radz sobie sam :>

  • 5. Data: 2005-05-19 12:44:33
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Rafal.Doroszkiewicz pisze:

    > A może po prostu czasem za dużo troll'ujesz? Ciekaw jestem, ilu
    > zainteresowanych potrafi wykręcić numer infolinii polpak i pytać o
    > DOS/Windows/whatever, a pewnie kilku by się znalazło.

    Ale ja nie pytałem o 'DOS/Windows/whatever' tylko zadzwoniłem, zgłosiłem
    atak, a kobieta w infolinii przełączyła mnie do specjalisty który po prostu
    pojęcia ataku (D)DoS _nie_znał_.

    > Jesteś mało
    > obiektywny, a Twoje opisy rozmowy są jakby wyrwane z kontekstu. Albo
    > pisz z głową, albo wcale, bo przykro się robi, kiedy czyta się takie
    > rzeczy..

    Co konkretnie jest wyrwane z kontekstu?

    > szczególnie znając realia stanowiska helpdesk/serwis, czy - jak
    > to nazwałeś - 'specjalisty'.

    Realia są Twoim zdaniem takie, że tzw. specjaliście 'atak DoS' powinien
    kojarzyć się wyłącznie z MS DOS-em, a po rozwinięciu skrótu i wytłumaczeniu
    o co chodzi słyszy się, że 'nigdy się z czymś takim nie spotkał'?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 6. Data: 2005-05-19 12:45:14
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Radosław HORODNICZY pisze:

    > Twoje nieudolne zmagania malo maja wspolnego z tematyka grupy,
    > wiec zostaw je dla siebie.

    Ależ mają.

    Skoro uważasz że nie, to określ co jest tematyką grupy i wskaż wątki które
    wg. Ciebie były na temat.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 7. Data: 2005-05-19 13:12:37
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Neas napisał(a):

    > Ależ mają.
    >
    > Skoro uważasz że nie, to określ co jest tematyką grupy i wskaż wątki które
    > wg. Ciebie były na temat.

    Jesli nie zauwazasz ktore watki maja cos wspolnego z tematyka grupy to przykro mi
    male ataki DoS i brak kompetencji u nedznego dostawcy to nie problem - to codziennosc
    ;)

    --
    Mateusz

  • 8. Data: 2005-05-19 13:13:13
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > Jesli nie zauwazasz ktore watki maja cos wspolnego z tematyka grupy to
    > przykro mi

    W kontekście opisu grupy większość jest NTG.

    > male ataki DoS i brak kompetencji u nedznego dostawcy to nie
    > problem - to codziennosc ;)

    Codzienny problem raczej.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 9. Data: 2005-05-19 13:19:27
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Mateusz Swatek pisze:

    > Jesli nie zauwazasz ktore watki maja cos wspolnego z tematyka grupy to
    > przykro mi

    Kontekście opisu grupy mój post jest znacznie bardziej TG niż większość
    pozostałych.

    > male ataki DoS

    To nie był mały atak, trwał 17 (siedemnaście) godzin.

    > i brak kompetencji u nedznego dostawcy to nie
    > problem - to codziennosc ;)

    Codzienny problem raczej.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 10. Data: 2005-05-19 17:15:09
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

    > To nie był mały atak, trwał 17 (siedemnaście) godzin.

    > Codzienny problem raczej.

    to moze skup sie na samym ataku i jego eliminacji a nie zasmucaniu
    nas twoimi walkami z tpsa :>