  • 1. Data: 2016-11-14 19:50:57
    Temat: speech
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/modul-rozpoznawania-mowy-ld3320-as
    r-083-i6054441327.html
    pojawiło się na allegro, widział Ktoś spoza koalicji jakiś opis budowy i
    algorytm tego urządzonka?

  • 2. Data: 2016-11-15 17:01:04
    Temat: Re: speech
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    widział Ktoś spoza koalicji jakiś normalny pdf do tego modułu?
    może Ktoś pomóc? na ebayu po 5 dych...

  • 3. Data: 2016-11-15 17:27:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Tobie naprawdę trzeba pod nos podetkać ?

    http://www.toughdev.com/content/2014/08/ld3320-chine
    se-speech-recognition-and-mp3-player-module/

    PDF przetłumaczony na angielski;

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/5881137/LD3320%2
    0datasheet%20%28English%29.pdf

    kiedy nauczysz się korzystać z google ?

  • 4. Data: 2016-11-15 17:51:34
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dziękuję, fatalna jakość, może Ktoś widział coś lepszego?

    nie wiem, u mnie na każde pytanie google wpierdziela ze 100 milionów
    reklam...

  • 5. Data: 2016-11-16 16:35:35
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-15 o 17:51, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > dziękuję, fatalna jakość, może Ktoś widział coś lepszego?
    >
    > nie wiem, u mnie na każde pytanie google wpierdziela ze 100 milionów
    > reklam...

    Może to?

    http://www.electrodragon.com/w/index.php?title=LD332
    0_Datasheet

  • 6. Data: 2016-11-16 16:44:52
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no nie to nie
    to pojawia sie w pierwszym linku,
    nie ma tam podstawowych informacji

    P.S.
    Ktoś tu się w ogóle bawił tym? genialne powiem szczerze, a jak jeszcze
    ceny spadną ;o)

  • 7. Data: 2016-11-16 19:34:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ktoś tu się w ogóle bawił tym? genialne powiem szczerze, a jak jeszcze
    > ceny spadną ;o)

    eee. Nie ma toto szans na dosięgnięcie jakości rozpoznania via systemy
    internetowe. Kwestia zasobów.