  • 71. Data: 2013-02-09 02:00:25
    Temat: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Feb 2013, Artur Maśląg wrote:

    > Bo ponieważ?

    Masz niżej.

    > Wiesz, ja czekam aż kiedykolwiek przedstawisz swą
    > opinię w wielu kwestiach, a nie tylko będziesz się
    > bawił w analizę opinii innych ludzi.

    Po co, skoro przedstawiono bardzo dobrą opinię?
    Jest jakiś zakaz popierania stanowiska Tomasza, szczególnie
    jeśli Tobie to nie pasuje?

    > Jeżeli pozwalają i są ekonomicznie uzasadnione?

    Oczywiście.
    Napisz, że *dziś* sfilmowanie czegokolwiek stanowi problem
    ekonomiczny i będziemy mieli jasność.

    > Do czego się odnosiłeś to jeszcze pamiętasz? Strzelasz na oślep.

    Nie traktowałem "nie ma FR" jako "nie ma radaru".
    Nie sądzę, aby taka była intencja Tomasza.

    pzdr, Gotfryd