  • 1. Data: 2011-03-16 09:27:03
    Temat: suka zGrzybiala?
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    i nie bedzie topiona w tym roku?

    zesiemtakspytamgrzecznie

    pawelACE
    TT i ST

  • 2. Data: 2011-03-16 09:44:36
    Temat: Re: suka zGrzybiala?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ilpvp6$cm0$1@inews.gazeta.pl... i nie bedzie topiona w tym roku?
    > zesiemtakspytamgrzecznie
    > pawelACE
    > TT i ST

    Ino mie tu bez takich:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-03-17 21:45:07
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    paweł ACE wrote:
    > i nie bedzie topiona w tym roku?
    > zesiemtakspytamgrzecznie

    Piotrek zaganiany jest to i nie zdazyl napisac.
    Ale jesli nic sie nie zmieni to zeszlotygodniowe plany wskazywaly na 26.03

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 4. Data: 2011-03-19 10:17:40
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 076 roku bieżącego, Pryzmat zeznał(a) jak następuje:

    > Piotrek zaganiany jest to i nie zdazyl napisac.
    > Ale jesli nic sie nie zmieni to zeszlotygodniowe plany wskazywaly na
    > 26.03

    Jeśli mówimy o Babicach to tez tak słyszałem.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 5. Data: 2011-03-20 18:17:41
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości

    > Piotrek zaganiany jest to i nie zdazyl napisac.
    > Ale jesli nic sie nie zmieni to zeszlotygodniowe plany wskazywaly na
    > 26.03

    Jeśli mówimy o Babicach to tez tak słyszałem.

    Przeciez wiadomo ze mowimy o preclowym Topieniu Burej Suki - co to ma
    wspolnego z Babicami ?

    Nemo

  • 6. Data: 2011-03-22 14:30:37
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-16 10:27, paweł ACE pisze:
    > i nie bedzie topiona w tym roku?
    >
    > zesiemtakspytamgrzecznie
    >

    > pawelACE
    > TT i ST

    Czy suka będzie w tym miejscu co zwykle bywała co roku? Napisałby któryś
    (nawet na priv) co i jak godzinowo i takie tam. Są szanse że mi się uda
    wyjechać w ten weekend:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2011-03-22 21:32:17
    Od: Tadek <"tadek.w [at] wp.pl">

    Powitać.

    Dnia 2011-03-22 15:30, Qlfon napisał:

    > Czy suka będzie w tym miejscu co zwykle bywała co roku? Napisałby któryś
    > (nawet na priv) co i jak godzinowo i takie tam. Są szanse że mi się uda
    > wyjechać w ten weekend:)

    Dlaczego od razu nawet na priv? Chyba, że reszta nie chce widzieć inne
    twarze - o to cho? Jak nie, proszszsz napisać gdzie, co, jak i o której.

    Pzdr
    --
    Tadek
    B6 wreszcie

  • 8. Data: 2011-03-23 07:50:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 22.03.2011 15:30, Qlfon pisze:

    > Czy suka będzie w tym miejscu co zwykle bywała co roku? Napisałby któryś
    > (nawet na priv) co i jak godzinowo i takie tam. Są szanse że mi się uda
    > wyjechać w ten weekend:)

    suka utonie. tam gdzie zawsze, w godzinach takich jak zawsze i z
    terminem takim jak zawsze (pierwsza sobota wiosny).
    onanizator biznesmen, tatuś i monsz i czasu na pisanie nie ma.

    - gildor