  • 61. Data: 2015-11-09 19:54:12
    Temat: Re: sprawdzać bilingi
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ty też nie widzisz żadnego zagrożenia przez Cavallino przelatującego

    Nie mam pojecia jak jezdzi Cavallino, ja sie odnioslem tylko do tego, ze
    zwykle nie potrzeba sie calkowicie zatrzymac, by stwierdzic, czy mozna,
    czy nie mozna jechac. Zwykle nie znaczy zawsze. I tyle. Oczywiscie wiem,
    ze taki przepis jest. W Kanadzie tez taki przepis jest, tylko tam nie ma
    zielonych strzalek, po prostu skrecac w prawo mozesz nawet na czerwonym,
    o ile sie zatrzymasz i przepuscisz tych, co maja pierwszenstwo. Nie
    wiem, czy we wszystkich stanach USA, ale w paru nawet nie musisz sie
    zatrzymac.
    Jest oczywiste, ze nie masz pierwszenstwa i to jest istotne. Mozesz
    skrecic, jesli to bezpieczne i to powinno byc jedynym kryterium
    dopuszczalnosci tego manewru. Wspomniany przepis o zatrzymaniu jest tak
    samo zasadny, jak 50 na Pulawskiej systematycznie olewane glownie przez
    Policje, co obserwuje niemal codziennie (maja baze kolo Auchana w
    Piasecznie).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 62. Data: 2015-11-09 20:11:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > no ażeby ludzie na przejściach nie ginęli to nakazano zatrzymywać się.

    Przepraszam, nie obraz sie, ale widze, ze traktujesz kierowcow tak jak
    wszystko_wiedzacy Kakolewski i jemu podobni. Pragne wyprowadzic Cie z
    bledu. Otoz kierowcy nie sa bezmozgimi mordercami, czy psychopatami.
    Nikt nie chce nikogo zabic, ani zranic. Sam tez nie chce stracic zycia,
    ani miec klopotow, czy wyrzutow sumienia. Nikt nie traktuje zielonej
    strzalki jak sygnalu do palenia gumy. Na prawde, swiat nie jest taki
    mroczny.
    A ze bywaja ludzie nieodpowiedzialni, to im zadne przepisy na
    przeszkodzie nie stana, ani nawet fizyczne bariery w postaci k'ewskich
    progow zwalniajacych. Tak jak trudnosci w zdobyciu pozwolenia na bron
    nie maja specjalnie wplywu na uzbrojenie przestepcow, natomiast maja
    wplyw na mozliwosc obrony przed nimi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 63. Data: 2015-11-09 20:37:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

    ...Wspomniany przepis o zatrzymaniu jest tak
    samo zasadny, jak 50 na Pulawskiej systematycznie olewane glownie przez
    Policje, co obserwuje niemal codziennie (maja baze kolo Auchana w
    Piasecznie).
    ---
    Czy mógłbyś to jakoś utrwalić i do prokuratury przekazać ?

  • 64. Data: 2015-11-10 14:56:42
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy mógłbyś to jakoś utrwalić i do prokuratury przekazać ?

    Ale co? Galas zapewne zgodnie z prawem zrobil to "50".
    Prokuratura olala moje doniesienie na ZDM za betonowe zapory na koncach
    pasow, to rusza d' zeby sie zajac idiotycznym ograniczeniem?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa