  • 21. Data: 2010-06-12 08:13:17
    Temat: Re: sprzedaż auta
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    news:huug61.670.0@poczta.onet.pl...
    > Właśnie o to chodzi, że wielu ludzi nie rozumie, że im bardziej szczery
    > opis
    > auta tym sprawniej, szybciej i z mniejszym wysiłkiem dojdzie do
    > transakcji.
    > Jeśli ja szukając 2-latka szukałem niemalowanego to po co miałbym oglądać
    > auto z ogłoszenia w którym byłoby napisane że był malowany? Bezsens...

    Dlatepo też w interesie sprzedającego jest aby napisac maksymalnie mało:
    rok, kolor, wyposażenie i koniec. Reszta w rozmowie z potencjalnymi
    zainteresowanymi.
    Trzeba nieco czasu na te rozmowy poświęcić, ale nikt nie obiecywał że
    bvędzie łatwo.
    --
    Jackare

  • 22. Data: 2010-06-12 10:40:03
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > a o co chodzi z tymi jazzmenami?

    o pana Heńka z warstatu co przygina rurę wlotu powietrza
    27 stopni do nadkola, a w czasie regulacji Księżyc ma być w pełni ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 23. Data: 2010-06-12 10:47:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Friday, June 11, 2010, 10:40:55 PM, you wrote:

    [...]

> [...]

    [...]

    > a o co chodzi z tymi jazzmenami?

    gazman -> jazzman

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2010-06-12 12:27:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    BearBag wrote:

    > cóż ja tez bym tego auta od ciebie nie kupił, bo jak coś malowane to już
    > to nie to co fabryka. Co z tego że w ASO i co z tego że wypadku
    > większego nie było. (...)

    Jesteś idealnym kandydatem na właściciela poniemieckiego, odpicowanego
    trupa. ;-)

  • 25. Data: 2010-06-12 12:27:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > a bardziej na fora marki.

    O to, to. Tam bywa bardziej myśląca klientela i potrafi docenić dobrą
    sztukę.

  • 26. Data: 2010-06-12 13:29:24
    Od: r...@m...com

    > Jak widzisz widocznie wola.

    > Normalnie, daj niska cene.
    > Wystaw aukcje od 1 PLN a gwarantuje, ze sie sprzeda.

    O ile ma opłacone OC.
    jeśli ma zaległe, to nawet 1PLN nie warto.

  • 27. Data: 2010-06-12 14:59:44
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-12 08:13:17 +0200, "Jackare" <j...@i...pl> said:

    > Dlatepo też w interesie sprzedającego jest aby napisac maksymalnie mało

    A w interesie normalnego kupującego jest pomijać takie lakoniczne
    opisy, by nie marnować swego czasu.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2010-06-13 10:21:37
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > A w interesie normalnego kupującego jest pomijać takie lakoniczne opisy,
    > by nie marnować swego czasu.
    > :-)

    Dokładnie. Jeśłi jest długi opis wszystkich szkód i napraw + info, że auto
    od pierwszego właściciela i 4 lata było w jednych rękach to ktoś szukający
    kto odbił się od kilkudziesięciu nówek z fotami pod mostem w Płocku
    zainteresuje się. Z kolei ci których interesuje 10 letnia nówka sztuka od
    czarodzieja z Płocka nie będą zawracać głowy.

  • 29. Data: 2010-06-13 12:37:42
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Jesteś idealnym kandydatem na właściciela poniemieckiego, odpicowanego
    > trupa. ;-)

    kandydowałem już tyle razy i ciągle bez trupów i innych ofiar
    smiertelnych się obyło :)