  • 1. Data: 2009-11-25 12:57:33
    Temat: sprzęt pomiarowy do wzięcia
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    fotki są tutaj: http://picasaweb.google.pl/sp9mrn/Test#

    Generatory, mostek i miernik zniekształceń są wstępnie zarezerwowane,
    ale nigdy nic nie wiadomo - bo trzeba mieć sporo miejsca na takie
    krowy... (i wyrozumiałą kobietę)

    Sprzęt jest duży i ciężki, więc w grę wchodzi w zasadzie wyłącznie
    odbiór osobisty w Gliwicach.

    1. Generator PG16 - ZOPAN
    4. Generator GF65 (ZDZ warszawa)
    5 Transistor tester P651 (PSG1?) - nabazgrałem i zgaduję
    6. Miernik Zniekształceń nielinearnych MZN8C (ITA)
    7. Mostek RLC E303 Meratronik
    8. Miernik tranz. f granicznej i beta MPF1

    Stan przyrządów nieznany, nie mam czasu na włączanie i sprawdzanie - ale
    nie bebeszone. Jeżeli nie działają to znaczy, że od zepsucia stoją bez
    prób naprawiania.
    Czasem brakuje jakiejś gałki, ale w większości są kompletne.
    W rozliczeniu jakaś flaszka za szt albo coś sympatycznego związanego z
    krótkofalarstwem.

    MAc
    mrn

    sp9mrn śmieszny znaczek gmail com

  • 2. Data: 2009-11-25 15:01:28
    Temat: Re: sprzęt pomiarowy do wzięcia
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    Nieaktualne, znalazło nowy dom

    MAc
    mrn

  • 3. Data: 2009-12-20 16:39:13
    Od: Litwin <h...@g...com>

    On 25 Lis, 16:01, sp9mrn <s...@t...gmail.com> wrote:
    > Nieaktualne, znalazło nowy dom
    >
    > MAc
    > mrn

    Witam ! Ma może Kolega schemat generatora PG-16