  • 1. Data: 2017-05-06 22:20:58
    Temat: starzenie kabla?
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy miedziany kabel, kilka żył każda w swojej izolacji do tego wokół
    wszystkich oplot i osłona dookoła, czy taki kabel się w jakiś sposób
    starzeje? interesuje mnie czy: miedź w środku pozielenieje, czy może
    przeżreć kabel, że nie będzie przejścia, czy może przestać dać się lutować?

  • 2. Data: 2017-05-06 22:39:56
    Temat: Re: starzenie kabla?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-06 o 22:20, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > starzeje? interesuje mnie czy: miedź w środku pozielenieje, czy może
    > przeżreć kabel, że nie będzie przejścia, czy może przestać dać się

    Ale jak od Tuska to tam ani grama miedzi nie siedzi.

  • 3. Data: 2017-05-06 22:54:33
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    co ty, ja na kabel od tuska to w ogóle nie zasłużyłem...

  • 4. Data: 2017-05-06 23:25:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-06 o 22:54, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > co ty, ja na kabel od tuska to w ogóle nie zasłużyłem...

    Ale na kablowanie do tuska to i owszem.

  • 5. Data: 2017-05-06 23:31:09
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ciekawa teoria... ciekawa...

    istnieje też taka teoria, że wszystko co pisze jest gromadzone i
    przetwarzane przez tych co zasłużyli (np. jakieś organy państwowej
    zalegalizowanej przestępczości)... no, ale na razie jeszcze się nie
    ujawnili (poza jednym - tym co mi chce "zdjąć" projekty)...

    P.S.
    następne posty PROSZĘ na temat

  • 6. Data: 2017-05-06 23:48:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-06 o 23:31, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > zalegalizowanej przestępczości)... no, ale na razie jeszcze się nie
    > ujawnili (poza jednym - tym co mi chce "zdjąć" projekty)...

    Z całą pewnością, ale zamiast smutnych panów w czarnych garniturach
    przyjdą PO ciebie weseli panowie w białych kitlach

  • 7. Data: 2017-05-07 00:14:51
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    teoria mówi, że: "oni/e" (że zacytuję) dostają pieniądze za to, że nic
    nie robią i im już ostro odpierdala, więc się przypierdalają do tych co
    nie wyznają euro za boga...

    P.S.
    na temat PROSZĘ

  • 8. Data: 2017-05-07 00:49:53
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 07.05.2017 o 00:14, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > teoria mówi, że: "oni/e" (że zacytuję) dostają pieniądze za to, że nic
    > nie robią i im już ostro odpierdala, więc się przypierdalają do tych co
> [...]

    Karol, uspokój się już. ZZ kablowaniem nie zaczynaj, bo za cienki jesteś
    w te klocki.

  • 9. Data: 2017-05-07 01:00:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-07 o 00:14, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > teoria mówi, że: "oni/e" (że zacytuję) dostają pieniądze za to, że nic
    > nie robią i im już ostro odpierdala, więc się przypierdalają do tych
> [...]

    No przecie na temat kablowania piszę :)

    A ty kablujesz do POPISEU?

  • 10. Data: 2017-05-07 12:55:55
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>