  • 1. Data: 2009-08-20 09:28:34
    Temat: [std] jaki zasilacz pod phenoma x4
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    standardowe pytanie, ale byłbym wdzięczny za odpowiedzi, jaki zasilacz pod
    phenoma II x4? ile mocy - 500W?

  • 2. Data: 2009-08-20 09:59:42
    Temat: Re: [std] jaki zasilacz pod phenoma x4
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:h6j54c$n11$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > standardowe pytanie, ale byłbym wdzięczny za odpowiedzi, jaki zasilacz pod
    > phenoma II x4? ile mocy - 500W?
    500W wystarczy do wszystkiego. Tu ważniejsze jest jaka grafika siedzi a nie
    procek i do czego wykorzystujemy kompa.

  • 3. Data: 2009-08-20 10:52:16
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    wiadomości news:h6j54c$n11$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > standardowe pytanie, ale byłbym wdzięczny za odpowiedzi, jaki zasilacz pod

    Tak jak napisal Doxent. Dodam tylko, ze jesli planujesz zamontowac jakas
    wymagajaca grafike to dobrze kupic zasilacz dobrej jakosci. Tania
    chinszczyzna tez niby ma 500W ale tylko na papierze.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2009-08-20 11:29:21
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jakosci. Tania
    > chinszczyzna tez niby ma 500W ale tylko na papierze.

    no właśnie o to pytam, jakiej firmy zasilacz kupić?

  • 5. Data: 2009-08-20 11:31:42
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > no właśnie o to pytam, jakiej firmy zasilacz kupić?

    Bequiet, Tagan...
    Wiecej na http://zenfist.pl/featured_products.php

    Pozdr.

  • 6. Data: 2009-08-20 14:00:16
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Użytkownik "Quent" napisał:
    > Bequiet, Tagan...
    > Wiecej na http://zenfist.pl/featured_products.php

    z wierzchu wygląda to solidnie, ale aby napewno nie jest to "made in china"?

  • 7. Data: 2009-08-20 14:34:23
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-08-2009 o 13:29 identyfikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > jakosci. Tania
    >
    > no właśnie o to pytam, jakiej firmy zasilacz kupić?

    Napisałem parę postów wyżej, ale powtórzę.
    Jest dużo dobrych zasilaczy np:
    BeQuiet, Tagan, Corsair, Seasonic, OCZ, Fortron, Chieftec, Antec,
    Thermaltake. A konkretniej:
    BEQUIET SYSTEMPOWER S6-450W 432W na linii 12V 80+ ok 250zł
    OCZ modXstream PRO 500W 432W na linii 12V 80+ modularny ok 280zł
    Corsair 450W CMPSU-450VX 396W na linii 12V 80+ ok 250zł

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 8. Data: 2009-08-20 18:32:03
    Od: Zwolenniczak <t...@y...pl>

    Papa Smerf pisze:

    > z wierzchu wygląda to solidnie, ale aby napewno nie jest to "made in
    > china"?

    A da się znaleźć jakikolwiek sprzęt elektroniczny (obecnie produkowany)
    który nie jest "made in china" ?