  • 1. Data: 2009-08-20 09:37:11
    Temat: zawieszający się dysk
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    już myślałem, ze to płyta główna, wymieniłem i byłem szczęśliwy do wczoraj,
    bo znów to samo... podczas botowania windows xp + sp2 czasem dysk się
    zawiesza i trzeba wyłączać komputer, żeby go ponownie uruchomić... zawiesza
    się na tym pierwszy dłuższym postoju dysku podczas ładowania windows -
    zawsze w tym samym miejscu, jakby jakiś problem z wykrywaniem czy cóś...
    spotkał się Ktoś z takim problemem? co to może być? objaw występuje raz na
    kilkanaście uruchomień komputera... dysk i płyta nowe, zasilacz prawie nowy.

  • 2. Data: 2009-08-20 09:55:11
    Temat: Re: zawieszający się dysk
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > spotkał się Ktoś z takim problemem? co to może być? objaw występuje raz na
    > kilkanaście uruchomień komputera... dysk i płyta nowe, zasilacz prawie
    > nowy.
    Czasem można mieć wszystkie części sprawne które zebrane razem do kupy nie
    chcą ze sobą współpracować. Pamięci bym raczej wykluczył bo wtedy siałoby
    Bsodami. Co to za płyta, grafika i procek oraz jakiej firmy zasilacz ? Czy
    jest zerowanie na bolcu ?

  • 3. Data: 2009-08-20 11:41:48
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    > czy cóś... spotkał się Ktoś z takim problemem? co to może być? objaw
    > występuje raz na kilkanaście uruchomień komputera... dysk i płyta nowe,

    Uruchom system z CDka i sprawdz dysk chkdsk czy tam innym scandiskiem.
    Jaki zasilacz?

    Pozdr.

  • 4. Data: 2009-08-20 16:20:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Jaki zasilacz?

    feel 400

  • 5. Data: 2009-08-20 16:32:25
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-08-2009 o 18:20 identyfikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > feel 400

    Upewnij się czy wtyczka zasilania dysku (molex) nie jest luźna.
    Możesz spróbować zamienić na inną.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 6. Data: 2009-08-21 08:26:03
    Od: "***EiNsTeIn***" <t...@t...pl>

    Witam
    Ile latek ma zasilacz ? Czy jest fo Feel I ?
    Już nie raz się spotkałem, że np. po 2 latach zasilacz nadawał się do
    utylizazcji.