  • 1. Data: 2015-07-15 12:20:02
    Temat: sterowniki do ASUS VW193D-B
    Od: MarkPunk <m...@p...fm>

    Witam

    szukam sterowników do tego monitora (dla w7)

    na stronie asusa jest tylko jakiś software ale nic nie wnosi a nie mogę ustawić
    natywnej rozdzielczości 1440x900

    jeśli ktoś ma oryginalną płytę to proszę gdzieś wystawić te stery i podać link

  • 2. Data: 2015-07-15 13:20:00
    Temat: Re: sterowniki do ASUS VW193D-B
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-15 o 12:20, MarkPunk pisze:
> [...]
    natywnej rozdzielczości 1440x900

    > jeśli ktoś ma oryginalną płytę to proszę gdzieś wystawić te stery i podać link

    A nie jest raczej tak, że masz problem ze sterami od karty graficznej?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-07-15 13:26:12
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > A nie jest raczej tak, że masz problem ze sterami od karty graficznej?

    Albo z biosem karty graficznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 4. Data: 2015-07-15 18:46:47
    Od: MarkPunk <m...@p...fm>

    W dniu środa, 15 lipca 2015 13:20:01 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    natywnej rozdzielczości 1440x900

    > A nie jest raczej tak, że masz problem ze sterami od karty graficznej?

    stery jak stery, najnowsze od intela

    raczej brak sterownika do monitora jest problemem, ale nie sprawdzę do póki go nie
    dostanę

  • 5. Data: 2015-07-16 10:25:41
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2015 09:46:47 -0700 (PDT), MarkPunk napisał(a):

    natywnej rozdzielczości 1440x900

    > stery jak stery, najnowsze od intela
    >
    > raczej brak sterownika do monitora jest problemem, ale nie sprawdzę do póki go nie
    dostanę

    Intel nigdy nie lubił rozdzielczości 1440x900. Za czasów xp pomagał dopiero
    patchowany sterownik do grafiki. Przy w7 z początku nic nie pomagało, ale
    późniejsze sterowniki działały ponoć poprawnie. Nie sprawdzone bo zmieniłem
    monitor na większy.

  • 6. Data: 2015-07-16 11:02:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 16 Jul 2015 10:25:41 +0200, Leszek K. napisał(a):

> [...]
    > pomagało, ale późniejsze sterowniki działały ponoć poprawnie. Nie
    > sprawdzone bo zmieniłem monitor na większy.

    Hmm... Mam starego Della Latitude D630 z intelowską grafiką i właśnie
    1440×900. Ani pod Vistą nie miałem z tą rozdzielczością problemów, ani pod
    7-mką, 8.1, a postawiony testowo 10 Insider Preview też pracuje z nią bez
    najmniejszego zająknięcia.

    [ Wykonaj rzecz niemożliwą, a szef zaliczy ją do twoich obowiązków. ]
    [ (znalezione gdzieś w necie) ]

  • 7. Data: 2015-07-16 14:33:26
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 16 Jul 2015 11:02:05 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    > 7-mką, 8.1, a postawiony testowo 10 Insider Preview też pracuje z nią bez

    Pisałem o XP. Na W7 miałem 100 lat temu problemy. Wpisz 1440 i intel na
    googlach to zobaczysz ile ludzi miało problemy.

  • 8. Data: 2015-07-16 16:12:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 16 Jul 2015 14:33:26 +0200, Leszek K. napisał(a):

    > Pisałem o XP. Na W7 miałem 100 lat temu problemy. Wpisz 1440 i intel na
    > googlach to zobaczysz ile ludzi miało problemy.

    Jak mi ten lapciak wróci od koleżanki, której pożyczyłem rzeczonego, to aż
    sobie testowo XP postawię. :)

    [ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się ]
    [ - człowiek. (Friedrich Nietzsche) ]

  • 9. Data: 2015-08-03 12:21:06

    Spokojnie wspierał HP 1440x1050 na zintegrowanej grafice od Intela.