  • 1. Data: 2004-12-27 22:51:18
    Temat: Exatel
    Od: "stk" <wifistk/nospam/@gazeta.pl>

    Witam,
    mial ktos do czynienia z w/w operatorem??
    Jak TO kosztuje (abonament/instalacja)??
    Jak TO chodzi (w porownaniu np. do TPsa i TKTelekom)??

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-12-28 00:21:14
    Temat: Re: Exatel
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    stk wrote:
    > mial ktos do czynienia z w/w operatorem??
    > Jak TO kosztuje (abonament/instalacja)??
    > Jak TO chodzi (w porownaniu np. do TPsa i TKTelekom)??

    Dla uławienia dodam - "dawniej znany jako Telenergo".

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 3. Data: 2004-12-28 07:07:22
    Od: BossMAN <a...@K...man.pulawy.pl>

    Andrzej Bursztynski wrote:

    > Dla uławienia dodam - "dawniej znany jako Telenergo".

    A już niedługo alians z Dialogiem i mamy całkiem sporego nowego
    operatora.....

    BossMAN

  • 4. Data: 2004-12-28 07:27:25
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> wrote:

    > Dla uławienia dodam - "dawniej znany jako Telenergo".

    i... i Telbank...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2004-12-28 07:36:41
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > i... i Telbank...

    "jeszcze dawniej znany także jako Telbank" -)

  • 6. Data: 2004-12-28 08:39:52
    Od: "stk" <wifistk/nospam/@gazeta.pl>

    > "jeszcze dawniej znany także jako Telbank" -)

    no Panowie tyle to ja juz wiedzielem ;ppp

  • 7. Data: 2004-12-28 09:21:59
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    stk wrote:

    > no Panowie tyle to ja juz wiedzielem ;ppp

    krótkow mówiąc/pisząc: działa ok. cen nie znam, ale można się dogadać.
    a najbardziej podoba mi się multilink ppp robiony za free (TelEnergo) i
    loadbalancing (TelBank), gdzie w tepsie za coś takiego trzeba zabulić

    --
    http://www.rafal.wozniak.name

  • 8. Data: 2004-12-28 12:38:28
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    stk napisał(a):
    > Witam,
    > mial ktos do czynienia z w/w operatorem??
    > Jak TO kosztuje (abonament/instalacja)??
    > Jak TO chodzi (w porownaniu np. do TPsa i TKTelekom)??

    Do mnie w Krakowie na Czarnowiejskiej zaproponowali radiolinie. System
    aperto - zachwalany przez handlowca 99,7% bezawaryjnosci, prywatne pasmo
    od URTiP. Przyjechali, sprawdzili i okazalo sie ze z Placem Matejki
    nie ma szans zestawic stabilnego polaczenia. Pozostalo jedynie
    przekaznik na Kopcu, ktory jest w planach ( moze juz maja).
    Cena jaka udalo mi sie wynegocjowac na czas nieograniczony to 1500 netto
    za 2Mbit (do tego po 3 miesiacach daja rabat 15%). Czyli calkiem
    niezla oferta. Instalka okolo 1000zl. Juz mialem z nimi podpisywac umowe
    (a rozwiazywac z Netia) - jednak wstrzymalem sie. Babka z Netii dala
    baaardzo duzy rabat (obecnie wychodzi duzo taniej niz oferta z Exatel po
    uwzglednieniu rabatu) i zalatwila cos, co inni uwazaja za niemozliwe /29
    na bdi standard ( dziwne, ze w dzisiejszych czasach tak trudno o
    przydzial adesow szczegolnie w Netii). Malo, ale nie narzekam. No i nie
    jestem na nich obrazony - a bylem. Exatel chodzi miodzio naprawde. Nie
    wiem jak TKTelekomm, ale Polpak bije na glowe.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-12-28 13:06:44
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    <"przemcia()"@poczta.fm> napisał(a):

    > Do mnie w Krakowie na Czarnowiejskiej zaproponowali radiolinie. System
    > aperto - zachwalany przez handlowca 99,7% bezawaryjnosci, prywatne

    poczytaj archiwa -- o aperto mowilo sie sporo zlego na tej grupie.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 10. Data: 2004-12-28 13:30:56
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):
    > poczytaj archiwa -- o aperto mowilo sie sporo zlego na tej grupie.

    Niezaleznie od wszystkiego handlowiec zachwalac musi, bo nie sprzeda.
    Tak czy inaczej opinie na temat niezawodnosci radiolinii traktuje
    (prawdopodobnie tak jak ty) z przymruzeniem oka.