  • 1. Data: 2012-08-30 08:32:51
    Temat: strzyżenie baranów - ciąg dalszy
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/330503,12668291,1,zdjecie.html?n
    ode=27

    "Podwyżki mandatów, większa ilość fotoradarów i ogólna nagonka na
    kierowców. Ale to nie koniec. W wyścigu do portfela niesfornych stanęła
    Inspekcja Transportu Drogowego, która - umówmy się - pasuje do tej roli
    tak samo dobrze jak niedouczona w tym temacie Straż Miejska. ITD poszła
    jednak krok dalej niż chowający się w krzakach poplecznicy burmistrzów
    łatających w ten sposób zniszczone swoją niegospodarnością budżety miast.

    Inspekcja Transportu Drogowego wykorzysta flotyllę 35 aut, za pomocą
    których będzie uwieczniać kierowców przekraczających prędkość. Użyją do
    tego fotoradarów przystosowanych tak, by działały także w ruchu.

    Wisienką na torcie jest fakt, że samochody ITD będą nieoznakowane.
    Polowanie zacznie się od września."
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-08-30 10:24:00
    Temat: Re: strzyżenie baranów - ciąg dalszy
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-30 08:32, megrims pisze:
> [...]
    > tego fotoradarów przystosowanych tak, by działały także w ruchu.
    >
    > Wisienką na torcie jest fakt, że samochody ITD będą nieoznakowane.

    Hmm, widziałem na własne oczy jak ITD w nieoznakowanym aucie, chyba
    skoda, zatrzymało passata, za którym jechało i rejestrowało wykroczenie.
    Widziałem na szybie rejestrator i wyraźnie 2 gości z ITD. Na dodatek jak
    zapytałem na CB czy widzą to co ja, że to ITD to wszyscy potwierdzili.
    A było to jakoś w czerwcu tego roku na DK8

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-08-30 20:22:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 30 Aug 2012 08:32:51 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Polowanie zacznie się od września.

    Już się zaczeło. W Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2012-08-30 20:59:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-30 20:22, jerzu pisze:

    > Już się zaczeło. W Warszawie.

    Jakieś szczegóły?

  • 5. Data: 2012-08-30 22:07:24
    Od: lukz <l...@v...pl>

> [...]
    > tego fotoradarów przystosowanych tak, by działały także w ruchu.
    >
    > Wisienką na torcie jest fakt, że samochody ITD będą nieoznakowane.

    Widzalem ich wczoraj na E4 w poblizu Bochni. Nieoznakowana zielona
    Szkoda Oktawia kombii. Panowie wlasnie kogos chycili, mrugali
    niebieskimi swiatlami z tylu. Przyznam szczerze ze w takich autach
    jeszcze ich nie widzialem i dalbym sie nabrac na ten "leasingowany
    srodek transportu przecietnego przedstawiciela handlowego" ;)

  • 6. Data: 2012-08-30 22:24:15
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 30 Aug 2012 20:59:16 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Jakieś szczegóły?

    2 Citroeny C4 w starej budzie, jeden na blachach LU i drugi WR, obsada
    ITD, Wilanów - Konstancin.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-08-30 22:46:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello lukz,

    Thursday, August 30, 2012, 10:07:24 PM, you wrote:

    [...]

    > Widzalem ich wczoraj na E4 w poblizu Bochni.

    Nie ma tam takiej drogi. Jest droga krajowa nr 4 AKA E40.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-08-31 08:05:51
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-08-30 22:24, jerzu pisze:

    > 2 Citroeny C4 w starej budzie, jeden na blachach LU i drugi WR, obsada
    > ITD, Wilanów - Konstancin.

    A tak, LU jest mi znany z opowieści :)

  • 9. Data: 2012-08-31 23:33:32
    Od: lukz <l...@v...pl>

    > Hello lukz,
    >
    > Thursday, August 30, 2012, 10:07:24 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie ma tam takiej drogi. Jest droga krajowa nr 4 AKA E40.
    >
    > [...]

    Oj tam, oj tam, lokalsi tak mowia od lat i jakos sie odnajduja ;)

  • 10. Data: 2012-09-01 00:47:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello lukz,

    Friday, August 31, 2012, 11:33:32 PM, you wrote:

    > Oj tam, oj tam, lokalsi tak mowia od lat i jakos sie odnajduja ;)

    Ale to nie grupa lokalna.

    --
    Best regards,
    RoMan