  • 1. Data: 2012-05-09 15:40:32
    Temat: UWAGA - podwyżka w UPC!
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Dostałem właśnie e-maila od UPC (jako ich klient), w którym opowiadają,
    jak to się rozwijają i inne bajania, a na końcu... informacja, że
    planują podwyżkę o 6 zł i że teraz mam czas na rozwiązanie umuwy jeśli
    się nie zgadzam.

    Podwyżka dotyczy pakietu TV Select.

    Piszę o tym, bo być może wiele osób nawet nie przeczyta tego e-maila od
    zarządu, tylko od razu wrzuci go do kosza.

  • 2. Data: 2012-05-10 17:22:31
    Temat: Re: UWAGA - podwyżka w UPC!
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 9 Maj, 15:40, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Dostałem właśnie e-maila od UPC (jako ich klient), w którym opowiadają,
    > jak to się rozwijają i inne bajania, a na końcu... informacja, że
    > planują podwyżkę o 6 zł

    A czy przywrócą kanały: Planete, Discovery World i TV Trwam w pakiecie
    kanałów analogowych?

    Trzeba mieć skrajne skłonności masochistyczne chyba żeby korzystać z
    tych ich ZASRANYCH "usług", wyłączą bez ostrzerzenia na co mają KAPRYS
    w niespodziewanym momencie

  • 3. Data: 2012-05-11 09:18:08
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 09 May 2012 15:40:32 +0200, Marcin N napisał(a):

> [...]
    > jak to się rozwijają i inne bajania, a na końcu... informacja, że
    > planują podwyżkę o 6 zł i że teraz mam czas na rozwiązanie umuwy jeśli

    No i nie wiem, narzekasz z tego powodu?
    Dostales wlasnie swietna okazje do zawarcia promocyjnej umowy, nowej, jesli
    jestes jeszcze na starej, i z niej nie korzystasz?
    Ewentualnie nie obowiazyje Cie zadna umowa promocyjna - co imo jest czysta
    glupota i marnotrastwem pieniedzy, bo umowy promocyjne sa znacznie tansze
    niz bezterminowe, no chyba ze czesto zmieniasz miejsce zamieszkania.

  • 4. Data: 2012-05-15 18:33:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 10 May 2012 08:22:31 -0700 (PDT), Terry Jonesty
    <t...@g...com> wrote:

    >A czy przywrócą kanały: Planete, Discovery World i TV Trwam w pakiecie
    >kanałów analogowych?

    Nie liczyłbym na to. Raczej spodziewaj się kolejnych znikających
    kanałów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-05-31 16:44:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 09:18:08 +0200, Mark napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Ewentualnie nie obowiazyje Cie zadna umowa promocyjna - co imo jest czysta
    > glupota i marnotrastwem pieniedzy, bo umowy promocyjne sa znacznie tansze
    > niz bezterminowe, no chyba ze czesto zmieniasz miejsce zamieszkania.

    Akurat w UPC z reguły umowa promocyjna przechodzi potem na czas
    nieokreślony, ale z tymi samymi warunkami co wcześniej. Przy ew.
    przedłużaniu warunki z reguły nie odbiegają znacząco od tego co
    było dotąd. Nie ma więc nic fajnego w podwyżce...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2012-06-04 14:36:55
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2012 14:44:02 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Akurat w UPC z reguły umowa promocyjna przechodzi potem na czas
    > nieokreślony, ale z tymi samymi warunkami co wcześniej.

    Akurat to nie masz racji. To o cyzm wspominasz to tzw "gwarancja ceny" i
    tyczy pewnej czesci w miare nowych umow. Zwlaszcza tych dwuletnich

    > Przy ew. przedłużaniu warunki z reguły nie odbiegają znacząco od tego co
    > było dotąd.

    Alez odbiegaja. Kwestia tego jak to rozegrasz.
    Wystarczy wypowiedziec umowe, zeby dostac naprawde niezle warunki, znacznie
    lepsze niz pierwsza oferta z DUK.
    Przetestowalem osobiscie.

  • 7. Data: 2012-06-09 00:51:49
    Od: Marek S <m...@g...com>

> [...]
    > jak to się rozwijają i inne bajania, a na końcu... informacja, że
    > planują podwyżkę o 6 zł i że teraz mam czas na rozwiązanie umuwy jeśli

    POdwyżka? Powinni dopłacać do tego gów... jakim jest UPC - a w umowie
    powinien się znaleźć zapis o tym, iż nagle nie wycofają któregoś
    kanału bo... ma za wysoki poziom (tak jak zrobili z: Discovery World,
    Planete, TV Trwam)