  • 11. Data: 2010-01-08 20:41:01
    Temat: Re: suzuki b-king a kufry
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-08 16:17, Tomek K. pisze:
    > Witam po dluuuuugiej nieobecnosci na prm :).

    Ale jak sie okazuje: jaki liczny fan-klub czekal! ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2010-01-09 17:15:53
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Tomek K. pisze:
    > Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal
    >
    > Chyba jeszcze nie taka skamienielina ;-). B-King to nie czoper,
    > w razie czego na sportowo da rade, a i turystycznie fajnie pojedzie :).
    >
    > Latal ktos na nim z prm ?

    Yup, smigalem tymto z 2009. Wyglada na ciezki a smiga sie jak 600tka,
    przerzucasz z winkla w winkiel jak chcesz (lub z kolana na kolano, jak
    sie woli ;) ), korki w miescie tez nie sa problemem, dosc wygodna
    kanapa, dobrze ustawione podnozki jak na moje 176cm i ma fajne heble
    (jakos bardziej do mnie przemawialy niz te z "tysiaca" ;) ). Wiecej nie
    pamietam ale ogolnie bylem mile zaskoczony jak na Suzuki ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 13. Data: 2010-01-10 11:27:32
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek K." napisał:
> [...]
    15280

    > Dzieki za pomoc !

    Ja nie wiem Tomek!
    Probowalem jezdzic z Krauserami i nie wychodzilo; problemowe mocowanie
    nieszczelne kufry. Zapytaj jeszcze o zdanie Wojtosa co ma centrala Krausera.
    Tylk uwazaj bo klnie jak szewc jak wspomina o Krauserze;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 14. Data: 2010-01-10 20:19:16
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 8 Sty, 16:17, "Tomek K." <t...@p...fm> wrote:
    > Witam po dluuuuugiej nieobecnosci na prm :).
    > Mam krotkie pytanko:
    > orientuje sie ktos z Was, czy w B-Kingu mozna
    > zainstalowac kufry boczne ?
    > Szukalem na stronie givi, ale nic nie znalazlem.
    > Moze jakas inna firma?

    jeśli jeszcze nie kupiłeś, to go nie polecam do turystyki.
    Na próbę pojechało razem 3 kolegów(~900km), nową busą, nowym b-king i
    nowym xx, i co około 200km się zmieniali maszynami..
    nikt nie był zadowolony jak była jego kolej na b-kinga..

    --
    wiadro(SoldierAK)

  • 15. Data: 2010-01-10 20:49:11
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał
> [...]
    >nowym xx, i co około 200km się zmieniali maszynami..
    >nikt nie był zadowolony jak była jego kolej na b-kinga..

    A dlaczego nie byli zadowoleni?
    Niech zgadne....bo wialo? Hahaha, bo ma wiac, to przeciez golas.
    Ja z reguly nie slucham tego typu opowiesci.
    Pamietam jak przed zakupem K5 wszyscy mi mowili,
    nie kupuj K5, kup CBR1000RR. Wzialem na jazde testowa
    jeden i drugi. Na CBR myslalem, ze zasne.
    K5 podpasowala mi idealnie i do jazdy sportowej i do
    jednoosobowej turystyki (mimo, ze nawet wlasciciel-dealer suzuki
    w Gdyni odradzal mi haha, twierdzac, ze on po przejechaniu
    100km ledwo zyje). Takie to sa wlasnie opowiesci.

    Jedyne co moglo by mnie odwiesc od zakupu b-kinga
    bylaby jego mulowatosc - ale na brak wrazen w tym motocyklu
    chyba nikt nie narzeka :P, lub brak mozliwosci zainstalowania
    dobrych kufrow :P. Trzecie kryterium: moto ma byc dwuosobowe
    tzn nawet zielony pasazer nie ma lezec na kierowcy.

    Poza tym ma byc 3funkcyjne - 1. zapewnic jazde w stylu 1000K5,
    2. raz w roku byc motocyklem turystycznym
    3. dac mozliwosc powloczenia sie 50km/h w samym zolwiu i kasku po
    okolicznych jeziorach itp.

    I to chyba bedzie b-king :), tylko te kufry - Sybi mnie zmartwil.

    Pozdrawiam
    Tomek K.(3city)
    www.tk3city.net

  • 16. Data: 2010-01-10 23:12:45
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 10 Sty, 21:49, "Tomek K." <t...@p...fm> wrote:

    > A dlaczego nie byli zadowoleni?
    > Niech zgadne....bo wialo? Hahaha, bo ma wiac, to przeciez golas.

    wiało karki spuchnięte były :) tylko że wszyscy koło 200km/h lecieli

    chyba że tak, to polecam :)

    --
    wiadro(soldierAK)

  • 17. Data: 2010-01-11 07:02:42
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek K." napisał:
    > I to chyba bedzie b-king :), tylko te kufry - Sybi mnie zmartwil.

    No sorry no;)
    Ja je wywalilem z uwagi na brzydote (nie podobal mi sie wyglad tych mocowan
    do xx-a ale to rzezc gustu ofkos), nieszczelnosc i szarpanie sie
    z mocowaniem zamiast szybkiego montazu.
    Naprawde popytaj Wojtosa On ma bogatsze doswiadczenie, jezdzi z tym
    cholerstwem
    dwa sezony;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 18. Data: 2010-01-11 08:21:32
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 11 Sty, 08:02, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > z mocowaniem zamiast szybkiego montazu.
    > Naprawde popytaj Wojtosa On ma bogatsze doswiadczenie, jezdzi z tym

    Z drugiej strony, Bartek Skalski dawno temu jezdzil chyba wlasnie z
    Krauzerami systemu K5 i byl z nich b. zadowolony. Jeden przezyl nawet
    bliskie spotkanie z Daewoo Cielo (Nexia) wew Rumunii i dalej
    jezdzil ;)
    Moze wiec nie jest tak tragicznie, a jedynie jest kwestia egzemplarza?

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 19. Data: 2010-01-11 08:54:31
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    ***Bry

    Użytkownik "Tomek K." <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > orientuje sie ktos z Was, czy w B-Kingu mozna
    > zainstalowac kufry boczne ?
    > Szukalem na stronie givi, ale nic nie znalazlem.

    ***Mysle, ze najsenowniejszym rozwiazaniem bedzie dorobienie stelaza do
    posiadanych kufrow
    Jesli nie znajdziesz zadnej firmy w swojej okolicy, to w Zorach masz goscia,
    ktory para sie zawodowo takimi rzeczami: RadekCB1... c...@p...onet.pl

    Pozdro
    Mamoń
    a...@g...com
    ex-B6N; ex-FJ1200; ex-Tramwaj-Sport

  • 20. Data: 2010-01-11 09:23:05
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-10 21:49, Tomek K. pisze:
    > Jedyne co moglo by mnie odwiesc od zakupu b-kinga
    > bylaby jego mulowatosc - ale na brak wrazen w tym motocyklu
    > chyba nikt nie narzeka :P,

    jak jezdzilem na dniach otwartych nowa buza, to kolega obok na b-kingu
    na obwodnicy dawal rade, tak do 150 - to chyba dobrze..? ;-)

    --
    pozdr
    pj