    From: "Adam M." <4...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: switch AT-8524M
    Date: Thu, 16 Mar 2006 13:35:46 +0100

    Witam serdecznie.

    Walcze od kilku dni z konfiguracja w/w przelacznika, chce odpalic QoS. Robie
    wszystko zgodnie z manulem. Tworze zestaw regul dla ruchu pochodzacego z
    konkretnego IP wychodzacego przez konkretny port. Ustwiam priorytet,
    przeplywnosc.
    Zgodnie z opisem tworze CLASSIFIER, nastepnie FLOW GROUP, ktory wiaze z w/w
    CLASSIFIER. Pozniej TRAFFIC CLASS, ktory jest zapiety z powyzszym FLOW GROUP
    i na koniec dodaje POLICY, ktore zapinam z TRAFFIC CLASS
    Ponizej config dla:

    wychodzacego ruchu na porcie 1:
    CREATE QOS POLI=1
    CREATE QOS TRA=1 MAXBANDWIDTH=256 (nie wiem czemu w tym miejscu nie moge
    uzyc sufiksu KBPS lub MBPS ?)
    CREATE QOS FLO=1 PRIORITY=7
    CREATE CLASSIFIER=1 IPADADD=www.xxx.yyy.zzz
    ADD QOS FLO=1 CLASS=1
    ADD QOS TRA=1 FLO=1
    ADD QOS POLI=1 TRA=1
    SET QOS PORT=1 POLI=1

    przychodzacego na port 8:
    CREATE QOS POLI=2
    CREATE QOS TRA=2 MAXBANDWIDTH=256 (nie wiem czemu w tym miejscu nie moge
    uzyc sufiksu KBPS lub MBPS ?)
    CREATE QOS FLO=2 PRIORITY=7
    CREATE CLASSIFIER=1 IPADADD=www.xxx.yyy.zzz
    ADD QOS FLO=2 CLASS=2
    ADD QOS TRA=2 FLO=2
    ADD QOS POLI=2 TRA=2
    SET QOS PORT=8 POLI=2

    Gdzie jest blad? Przelacznik tnie pasmo ale do komletnie innego poziomu niz
    zadeklarowalem (kilka Kbps). Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdr.
    Adam