  • 61. Data: 2018-08-25 19:26:29
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-25 o 19:12, g...@g...com pisze:
> [...]
    (biała rasa to rasa elitarna) i można awansować wyżej (do supercywilizacji)

    > Możesz się z nim nie zgadzać, ale nie musisz go obrażać.
    > Ja się nie zgadzam, ale nie obrażam.

    No pewnie. Mam się do rasisty ładnie uśmiechać i może jeszcze pogłaskać
    po głowie?
    Do czego ten świat zmierza? Debil wali na grupę rasistowskie teksty, a
    Ty mnie próbujesz edukować poematami z początku XX wieku...
    Ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 62. Data: 2018-08-25 19:42:31
    Od: Kviat

    W dniu 2018-08-25 o 19:19, g...@g...com pisze:

    > Używanie obelg zwykle nie prowadzi do niczego dobrego.

    Serio?
    To ciekawe dlaczego przypieprzyłeś się akurat do mnie?
    Jakoś "może być czarnuchem" niespecjalnie cię wzruszyło i nie
    zareagowałeś, ale nazwanie po imieniu kretyna kretynem już tak.

    > Jeżeli uważasz, że ktoś nie ma racji, lepiej użyj argumentu.

    Rozwaliłeś mi mózg i nawet nie wiem jak to skomentować.
    Ty z dziećmi w przedszkolu pracujesz? Takie rady, to sobie zachowaj dla
    siebie i spróbuj używać w dyskusji z rasistami.

    A teraz przemyśl, dlaczego przyczepiłeś się do normalnego człowieka,
    który zareagował (jak każdy normalny człowiek powinien) na rasistowskie
    teksty, a nie do kretyna rasisty.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 63. Data: 2018-08-25 20:11:36
    Od: s...@g...com

    > a co z twoimi zaklóceniami wyobrazni? jak to dziala? powiedz to mzoe powiem ci jak
    to wyglada u mnie

    Jak coś sobie próbuję wyobrazić, to nie widzę tego fotograficznie (a tak powinno być)
    tylko zakłucone, wyprane z kolorów, same zarysy - coś jak połączenie wysokiej
    kompresji z redukcją kolorów. Wszystko co próbuję sobie wyobrazić jest jakby w oddali
    i bardziej to czuję niż widzę - czyli jak bym nie wiedział co sobie wyobrażam, tylko
    to najpierw zobaczył, to raczej bym nie wiedział co to jest... Trudno mi to bardziej
    precyzyjnie opisać. W każdym razie są to ciągłe zakłócenia i jak jest ciemno i zamknę
    oczy to nie widzę jednolitej ciemności tylko zaszumioną przez jakiś blask z tła -
    słabo widoczny, ale jednak jest - ale to jest chyba skutek robienia wady wzorku przez
    Ufo...

  • 64. Data: 2018-08-25 20:25:54
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 19:42:33 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Serio?
    > To ciekawe dlaczego przypieprzyłeś się akurat do mnie?
    > Jakoś "może być czarnuchem" niespecjalnie cię wzruszyło i nie
    > zareagowałeś, ale nazwanie po imieniu kretyna kretynem już tak.

    Szyk Cech (jak się ów jegomość identyfikuje) nie obraził bezpośrednio nikogo
    na tej grupie. Przedstawił swoją teorię. Z teorią można polemizować
    przy pomocy argumentów.
    Ty zaś użyłeś słów obelżywych pod adresem konkretnej osoby.
    Widzisz różnicę?

    Nie jesteś oczywiście pierwszą osobą na tej grupie,
    która zachowała się w taki sposób.

    Czasem mam wrażenie, że takie zachowania są tutaj normą.
    Co jest bardzo smutne.

    Ostatnio świat zachodni obiegł nius o tym, że "rosyjscy trole
    wywoływali dyskusje o szczepionkach w amerykańskim internecie,
    żeby skłócać ze sobą ludzi".

    (To już Rzymianie mówili: divide et impera. Fraza często
    powtarzana na polskich wydziałach informatyki, i prawie
    zawsze bez zrozumienia)

    Albo ci rosyjscy trole są również obecni w polskim internecie,
    albo naprawdę mocno ułatwiamy im pracę.

    > Rozwaliłeś mi mózg i nawet nie wiem jak to skomentować.
    > Ty z dziećmi w przedszkolu pracujesz? Takie rady, to sobie zachowaj dla
    > siebie i spróbuj używać w dyskusji z rasistami.

    Jeżeli chcesz rozmawiać w sposób obelżywy, to nie rozmawiajmy w ogóle.

    > A teraz przemyśl, dlaczego przyczepiłeś się do normalnego człowieka,
    > który zareagował (jak każdy normalny człowiek powinien) na rasistowskie
    > teksty, a nie do kretyna rasisty.

    Właśnie dlatego, że jesteś normalnym człowiekiem.

    Nie wiem, czy zdołałeś już to dostrzec w toku tej dyskusji, ale
    Szyk Cech posiada kondycję mentalną, którą psychiatrzy określiliby
    mianem schizofrenii.
    Mówi rzeczy, które dla normalnych ludzi brzmią bardzo dziwnie.

    Mimo tego, jest zdolny do przeprowadzania logicznych rozumowań.

    Przeprowadzając logiczne rozumowanie, masz szansę się z nim skomunikować.

    Jeżeli racja jest po czyjejś stronie, powinno się dać do niej dojść
    albo na drodze logicznej, albo empirycznej. Jeżeli zaś ostatecznie
    miałoby się okazać, że konflikt jest na poziomie wartości, to można
    przynajmniej lepiej sobie te wartości uświadomić.

  • 65. Data: 2018-08-25 20:30:18
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 20:11:37 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    słabo widoczny, ale jednak jest - ale to jest chyba skutek robienia wady wzorku przez

    a jakis przyklad? malo kto moze sobie chyab cos wyobrazic fotograficznie w kolorze i
    z detalami... jak ja bym chcial sobie cos wyobrazic - np muchomora w lesie to moge
    sobie ew przypomiec jego obraz ktory widzialem gdzies, w realu albo w necie...

    nie jest tak latwo... sam zreszta raczej rzadkos obie cos wyobrazam (ten weekend mam
    zresztą ode diabla senny)

  • 66. Data: 2018-08-25 21:23:59
    Od: s...@g...com

> [...]
    > mianem schizofrenii.
    > Mówi rzeczy, które dla normalnych ludzi brzmią bardzo dziwnie.

    Pociesz się, że ja nie znam nikogo normalnego w moim pojęciu... Moi normalni znajomi
    zostali w poprzedniej cywilizacji - dalej się mną interesują i w miarę możliwości
    pomagają, ale na razie nie gadam z nimi (może po usunięciu implantów będzie to
    możliwe, bo wtedy m. in. słyszenie myśli będzie dla mnie możliwe).

    Może uzasadnię to dlaczego nikogo na Ziemi nie uważam za normalnego:
    - rodzina: tajni współpracownicy - matka jak byłem mały powiedziała mi: "My nie mamy
    wolnej woli - ty ją masz i dlatego musisz zadbać o siebie sam." - dalsze komentarze
    na ich temat są zbyteczne...
    - lekarze, księża i nauczyciele - bez pojęcia o moralności (choć monografie prof.
    Jana Pająka są dostępne od 20 lat w Internetach), bez pojęcia o nadzorcach z Ufo i z
    innych cywilizacji, bez pojęcia jak hipnotyzować by uzyskiwać prawdziwe informacje o
    wędrówce dusz (ja tego też nie wiem, ale poważne organizacje powinny wiedzieć)
    - "zwykli ludzie" - niby chodzą do kościoła ale Boga i kosmitów mają za idiotów. Nie
    próbują zweryfikować ani Biblii (która przemilcza to co najważniejsze - zasady we
    wszechświecie, znaczenie symboliki i podstaw zaawansowanej technologii, nie ma tam
    info jak rozwijać cywilizację, a wskazówki do życia są takie jakie mogli by ci
    pastuszkowie sobie uznać za prawidłowe). Łykają wszelkie kłamstwa kościelne - nawet
    nie zadają sobie trudu by się dowiedzieć od kiedy dane kłamstwo jest głoszone. Nie
    próbują nawet czytać monografii prof. Pająka - tak by od czegoś zacząć własny rozwój
    - im wystarcza prześmiewczy wpis do Wikipedii i już go skreślają. Jak czegoś niema w
    Tv to dla nich nie istnieje == PRYMITYWY!
    - Ufo - jest nie normalne - chce pasożytować oraz szkodzić i nie chce sypać na każdy
    temat który mnie interesuje - tak więc mimo hiperinteligencji i wiedzy
    wszechświatowej muszę zakwalifikować ich do grona nienormalnych
    - spec. służby - są jakby skundlonymi ufolami - mają też pewne możliwości - np.
    usiłują realizować rolę nadzorcy - mam kontakt z osobnikiem co twierdzi, że jest ze
    służb specjalnych - jednak on prawie nic mi nie powiedział tylko na pytania odpowiada
    "To cię gówno obchodzi". Spec służby mają wyższą świadomość niż zwykli ludzie i
    wyższą niż tajni współpracownicy (bo agenci nie mówią im wszystkiego), tym nie mniej
    agentura nie wie tego wszystkiego co wie Ufo. Jednak służby orientują się na
    pasożytnictwo i cwaniactwo dla którego szansy upatrują w przewadze informacyjnej,
    technicznej i przede wszystkim czasowej. Nie jest dla mnie jasne czy już mają
    chronowizjery i czy mają wechikuły czasu. Tym nie mniej z uwagi na założenia
    ideologiczne należy ich skreślić z grona "normalnych", choć ich świadomość jest co
    najmniej taka jak moja (podsłuchują mój umysł razem z Ufolami i czasem nawet próbuję
    z nimi gadać). Nawet zdarzył się przypadek taki, że ni z tego ni z owego wujek z
    ciocią podarował mi 5k zł - mi się wydaje, że to zapłata za coś co uświadomiłem
    specjalniakom czego oni nie wiedzieli - to jedyne racjonalne uzasadnienie jakie mi
    się nasuwa, bo u tego wujostwa ostatni raz byłem 18 lat przed tą darowizną.

    Tak na prawdę to o czym ja piszę interesuje tylko Ufo i spec służby. Mogę to
    stwierdzić, bo mnie testują w różnych sytuacjach by wybadać różne istotne sprawy (np.
    dziś zaczepił mnie obcokrajowiec - podczas gdy w zeszłym tygodniu zaktualizowałem
    swoją stronę "Szyk Cech o sobie" dodając akapit "Moje marzenia" w którym napisałem,
    że uczę się angielskeigo jednak nie mam praktyki w mówieniu i dlatego będę musiał nad
    tym popracować po skończeniu nauki z moim programem - i to się stało w tym tygodniu -
    ja myślę, że to "zaczepienie" przez obcokrajowca mogło być "testem" zdolności
    językowych w wykonaniu spec. służb - bo już dawno nic takiego mi się nie zarzyło).

  • 67. Data: 2018-08-25 21:30:09
    Od: s...@g...com

> [...]
    językowych w wykonaniu spec. służb - bo już dawno nic takiego mi się nie zarzyło).

    To, że mnie inwigilują w 100% to jedno, ale to z czym się przed innymi wygadam, to
    drugie - oni wiedzą wszystko na mój temat, tyle że do działania przystępują gdy się
    wysypię z info przed innymi. Nie jest dla mnie jasne czemu przyjmują takie
    ograniczenie, może nie chcą odbierać mi wszystkich szans, bo to nie legalne - trudno
    mi coś sensowniejszego wymyśleć.

  • 68. Data: 2018-08-25 22:21:31
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kviat wrote:

> [...]
    > Do czego ten świat zmierza? Debil wali na grupę rasistowskie teksty, a
    > Ty mnie próbujesz edukować poematami z początku XX wieku...

    Czy naprawdę uważasz, że ze wszystkich urojeń, które zaprezentował tutaj
    Szyk Cech, akurat jego zdanie na temat tego, że rasa biała stoi wyżej w
    jakiejś ustalonej przez niego hierarchii od rasy czarnej, jest największym
    problemem?

    Czy uważasz, że można przykładać do Szyka Cech tę samą miarę co do ludzi,
    którzy postrzegają rzeczywistość bardziej prawidłowo?

    Pomijając już fakt, że rasy ludzkie różnią się między sobą w rozmaitych
    obszarach i negowanie tych różnic jest dowodem ignorancji.

  • 69. Data: 2018-08-25 22:23:24
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    AK <n...@n...net> wrote:

    > Hm... Słowem super-facet.

    Nie sądziłem że ktoś jeszcze czyta ich wymianę zdań :)

  • 70. Data: 2018-08-25 22:25:53
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kviat wrote:

    > To rasiści mają ewidentny problem bycia na dobrej stopie ze wszystkimi,
    > a nie ja.

    W sumie to ciekawe...

    Kim jest wg Ciebie rasista?

    Osoba, która uznaje bezwarunkową wyższość jednej rasy nad drugą, zapewne
    jest rasistą i tu ciężko się nie zgodzić.

    Czy jest rasistą ten, kto uznaje wyższość jednej rasy nad drugą jedynie w
    danych obszarach, mając na to jakieś dowody (empiryczne lub badania)?

    Czy jest rasistą ten, kto zauważa różnice między rasami?

    Gdzie jest granica między opisem rzeczywistości a rasową dyskryminacją lub
    supremacją?

    W ciekawych czasach żyjemy.