  • 1. Data: 2014-06-12 23:55:57
    Temat: Samochód pełen zagadek - Galloper :)
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Czymś takim miałem okazję pojeździć.
    Sposób otwarcia klapki wlewu paliwa znalazłem w
    googlu - dobrze że był zasięg...
    Sposobu regulacji elektrycznych lusterek nie znalazłem.
    Są niewątpliwie - a panelu sterującego nie ma....
    Nie wiem gdzie go ukryto, ale zrobiono to skutecznie.
    Geniusz koreańczyków przytłoczył mnie :)

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2014-06-13 09:59:00
    Temat: Re: Samochód pełen zagadek - Galloper :)
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Hinek" <h...@f...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Są niewątpliwie - a panelu sterującego nie ma....
    > Nie wiem gdzie go ukryto, ale zrobiono to skutecznie.
    > Geniusz koreańczyków przytłoczył mnie :)

    Przed dźwignia zmiany biegów?

  • 3. Data: 2014-06-13 15:32:20
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Hans Kloß" napisał

    > Przed dźwignia zmiany biegów?

    Nie. Po prostu nie ma. Auto już oddałem. Właściciel
    też nie wie - bo mimo tego że ma ten pojazd parę lat
    nie wiedział że ma on elektrycznie sterowane lusterka.
    :)

    --
    Hinek