  • 1. Data: 2012-05-28 16:49:04
    Temat: szkolenia z wordpressa - kto byłby zainteresowany?
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Hej, mam do Was małą prośbę o wypełnienie krótkiej (8 pytań) wordpressowej
    ankiety:

    http://goo.gl/T5KeB

    Ostatnio często dostaję pytanie czy poprowadziłbym szkolenie odnośnie
    wordpressa i zastanawiam się czy byliby chętni na udział w takim kursie.
    Wasze odpowiedzi na pytania w ankiecie być może pozwolą mi rozwiać te
    wątpliwości :) Z góry dziękuję!

    jeśli to spam to przepraszam :)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk