  • 1. Data: 2012-05-31 11:18:11
    Temat: Uruchamianie pliku bez zapytania co z nim zrobić
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W prosty sposób wywołuję "download" pliku w JavaScripcie przez zmianę
    window.location. Niemniej jednak np. w IE pojawia mi się popup z
    zapytaniem co chcę zrobić z tym plikiem: otworzyć, zapisać, anulować.

    Czy jest możliwość pominięcia tego i od razu uruchomienie? Hm, być może
    to naiwne, ale zapytam dla pewności, bo podejrzewam, że ze względów
    bezpieczeństwa może się nie dać.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 2. Data: 2012-05-31 16:49:31
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    czwartek, 31 maja 2012 11:18. Wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Cezary Tomczyk:

> [...]
    > zapytaniem co chcę zrobić z tym plikiem: otworzyć, zapisać, anulować.
    >
    > Czy jest możliwość pominięcia tego i od razu uruchomienie?

    1. Jaki to plik?
    2. Podejrzyj, jakie nagłówki wysyłasz (chociaż AFAIR z poziomu JS masz nad
    tym niewielką kontrolę). Np. ,,content-disposition: attachment;" wymusza
    wyświetlenie okienka z pytaniem, nawet jeżeli wysyłany plik jest obsługiwany
    przez przeglądarkę (np. text/plain).
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2012-05-31 19:26:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Cezary Tomczyk" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy jest możliwość pominięcia tego i od razu uruchomienie? Hm, być może to
    > naiwne, ale zapytam dla pewności, bo podejrzewam, że ze względów

    właśnie z tego względu nie da się i nie powinno się dać

    erator/

  • 4. Data: 2012-05-31 23:35:23
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-31 16:49, Mirosław Zalewski pisze:
    > czwartek, 31 maja 2012 11:18. Wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    > spłynęła, gdy tako rzekł(a) Cezary Tomczyk:

    > 1. Jaki to plik?

    Samorozpakowujący się exe. :/

> [...]
    > wyświetlenie okienka z pytaniem, nawet jeżeli wysyłany plik jest obsługiwany

    No właśnie chciałem, by od razu plik się uruchamiał. Aczkolwiek z punktu
    widzenia bezpieczeństwa nie ma to sensu. Po prostu sprawdzam jakie są
    możliwości.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 5. Data: 2012-05-31 23:36:01
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-31 19:26, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Cezary Tomczyk" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > właśnie z tego względu nie da się i nie powinno się dać

    Otóż to. Ale pomyślałem, że może o czymś nie wiem ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 6. Data: 2012-06-01 01:29:28
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 May 2012 23:35:23 +0200, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > Samorozpakowujący się exe. :/

    Pomysl przez chwile. Powaznie chcialbys aby byla mozliwosc, aby ktos
    zrobil strone, na ktorej zamiesci exe ktory bedzie ci sie instalowal/
    uruchamial bez pytania?

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
    http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress

  • 7. Data: 2012-06-01 14:26:01
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    Nigdy nie próbuj być mądrzejszy od swojej przeglądarki ;)

    --
    td

  • 8. Data: 2012-06-02 00:28:26
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-01 01:29, Konrad Karpieszuk pisze:

    > Pomysl przez chwile. Powaznie chcialbys aby byla mozliwosc, aby ktos
    > zrobil strone, na ktorej zamiesci exe ktory bedzie ci sie instalowal/
    > uruchamial bez pytania?

    Oczywiście, że nie chciałbym :-) Ot, zadałem pytanie, bo być może jest
    coś, czego nie wiem.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 9. Data: 2012-06-02 00:29:09
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-01 14:26, TOUDIdel pisze:
    > Nigdy nie próbuj być mądrzejszy od swojej przeglądarki ;)

    Skądże znowu :P

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 10. Data: 2012-06-02 00:42:21
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 02 Jun 2012 00:28:26 +0200, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > Oczywiście, że nie chciałbym :-) Ot, zadałem pytanie, bo być może jest
    > coś, czego nie wiem.

    wiesz, zawsze jest szansa, ze znajdziesz taką możliwość :) ale wtedy zglos
    sie do tworcow przegladarek. np google placi za wykrycie takiej luki
    bezpieczenstwa chyba 1000 usd :)