  • 1. Data: 2010-01-10 22:01:54
    Temat: szukanie abonenta po numerze
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Znam czyjś numer i adres, ale chciałbym poznać nazwisko.
    Są jakieś nowe bazy dla wielkopolskiego ze spisem abonentów z
    możliwością szukania po numerze? Mam coś takiego ale z roku 2007 i tam
    niestety w ogóle nie ma numerów z interesującej mnie puli. Ewentualnie
    jaki trik socjotechniczny możnaby zastosować dzwoniąc na infolinię żeby
    podali mi to nazwisko?

  • 2. Data: 2010-01-12 14:04:53
    Temat: Re: szukanie abonenta po numerze
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Smutny Indyk pisze:
> [...]
    > możliwością szukania po numerze? Mam coś takiego ale z roku 2007 i tam
    > niestety w ogóle nie ma numerów z interesującej mnie puli.

    Wyslij mi ten numer na f...@t...net
    Moze u siebie znajde.

  • 3. Data: 2010-01-14 20:25:30
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    Spróbuj tu http://www.ksiazka-telefoniczna.com/

  • 4. Data: 2010-01-14 21:40:04
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 14 Sty, 21:25, "Robert" <r...@t...pl> wrote:
    > Spróbuj tuhttp://www.ksiazka-telefoniczna.com/

    1. jako forumowicz- dobry adres, spora baza...
    2. jako abonent- kurewski adres, z właścicielem naciągałem się
    mailowo, potem GIODO i UKE, i tak musiałem zmienić numer :-(
    ma dane nielegalnie- wszystko na to wskazuje.