  • 1. Data: 2009-05-27 07:05:54
    Temat: porozmawiajmy o wadach WLR Orange
    Od: k...@o...pl

    mam freedom Orange na linii socjalnej TPSA
    orangutany kuszą mnie do zmiany abonamentu
    głosowego TPSA na WLR Orange.

    Wzrost oplaty z 28,06 na ok. 37zł ale
    dają 80 minut do Orange

    Interesuje mnie:

    1) możliwość odbierania faxów
    przez nr stacjonarny

    2) czy te minuty do Orange przekazywane
    są na wybrany nr komórki czy wykorzystywane
    ze stacjonarnego

    3) czy mozna korzystać z prefixów np. 1022,
    1069, 1044, itd.?

  • 2. Data: 2009-05-27 07:12:40
    Temat: Re: porozmawiajmy o wadach WLR Orange
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    k...@o...pl pisze:

    > Wzrost oplaty z 28,06 na ok. 37zł ale
    > dają 80 minut do Orange

    Nie do Orange, a na numery stacjonarne, 80 minut jest jeżeli podpiszesz
    umowę na dwa lata. Przy umowie rocznej - 40 minut. Jeżeli po jej
    zakończeniu nie podpiszesz nowego cyrografu, nie będzie "darmowych minut".

    > Interesuje mnie:
    > 1) możliwość odbierania faxów
    > przez nr stacjonarny

    A dlaczego miałoby się nie dać?

    > 2) czy te minuty do Orange przekazywane
    > są na wybrany nr komórki czy wykorzystywane
    > ze stacjonarnego

    Minuty są do wykorzystania na numery stacjonarne z numeru stacjonarnego.

    > 3) czy mozna korzystać z prefixów np. 1022,
    > 1069, 1044, itd.?

    Nie sądzę.

    Dodatkowa wada Orange Freedom: brak możliwości integracji poczty
    głosowej stacjonarnej z pocztą komórki Orange (sic!). Nie wiem, czy jest
    jakikolwiek dostęp do danych numeru przez Orange On-Line - na tp.pl
    można (czasem) zobaczyć biling i zarządzać usługami dodatkowymi.

    Marek

  • 3. Data: 2009-05-27 07:22:51
    Od: k...@o...pl

    > A dlaczego miałoby się nie dać?

    jesli da sie, to ok

    > Minuty są do wykorzystania na numery stacjonarne z numeru stacjonarnego.

    bonus fajny, ale nie aż tak atrakcyjny jak myślałem

    > Nie sądzę.

    na socjalnym mam prefixy (umowy zawarto przed zmiana abo na socjalny,
    a TPSA nic nie wie) wiec może i teraz powinno działać?

  • 4. Data: 2009-05-27 07:50:24
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jesli da sie, to ok

    > bonus fajny, ale nie aż tak atrakcyjny jak myślałem

    > na socjalnym mam prefixy (umowy zawarto przed zmiana abo na socjalny,
    > a TPSA nic nie wie) wiec może i teraz powinno działać?

    A dlaczego nie zainteresujesz się voip-em?

  • 5. Data: 2009-05-27 09:05:28
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    tl pisze:

    > A dlaczego nie zainteresujesz się voip-em?

    Może dlatego, że - jak napisał na początku - internet ma po DSLu na
    linii tp? Tak czy inaczej za linię trzeba płacić - abonament socjalny to
    opcja najtańsza, Orange stacjonarny droższa tylko o 5,28zł (jeśli ktoś
    korzysta z CLIPa) a w zamian dają 80 minut - wychodzi niecałe 7gr za minutę.

    Marek

  • 6. Data: 2009-05-27 09:24:54
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:gviuod$9e2$1@news.interia.pl...

> [...]
    > opcja najtańsza, Orange stacjonarny droższa tylko o 5,28zł (jeśli ktoś
    > korzysta z CLIPa) a w zamian dają 80 minut - wychodzi niecałe 7gr za

    Z umową na 2 lata i ograniczeniem do 80 minut. Betamax bez umowy - 1200 min
    free + 5,28 gr/min po wygadaniu 300 min tygodniowo free. Często wychodzi po
    2,5 gr za minutę. A za linię tu czy u innego opa trzeba płacić.

  • 7. Data: 2009-05-27 09:43:28
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > są na wybrany nr komórki czy wykorzystywane
    > ze stacjonarnego
    >
    > 3) czy mozna korzystać z prefixów np. 1022,

    Największa wadą jest ten dwuletni CYROGRAF. Po co ci to? Dla tych 80-ciu
    minut? Ja w Playu 100 minut na stacjonarne mam za 5 złotych. Masz
    najtańszy mozliwy abonament, a jak z niego zrezygnujesz , to powrotu juz nie
    ma. Socjalnego założyć powtórnie sie już nie da. Nie kombinuj, za rok z
    pocałowaniem w rękę będą dawali 200 minut za 20złotych, ale Tobie już nie
    dadzą. Cyrograf jest cyrograf.

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-05-27 17:20:39
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > ma. Socjalnego założyć powtórnie sie już nie da. Nie kombinuj, za rok z
    > pocałowaniem w rękę będą dawali 200 minut za 20złotych, ale Tobie już nie

    to co kolega napisał wydaje mi się przekonujące.
    28,06 TPSA + 5,00 Play < WLR Orange
    no i nie ma cyrografu

    czy są jakieś kontrargumenty?

    Bo jeśli nie ma, to faktycznie, rezygnuje z myślenia o zakładaniu WLR Orange
    i zostaje na socjalnym

  • 9. Data: 2009-05-27 19:36:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl> news:19bc.000000bd.4a1d7667@newsgate.onet.pl

    > czy są jakieś kontrargumenty?

    Nie ma :)

    > Bo jeśli nie ma, to faktycznie, rezygnuje z myślenia o zakładaniu WLR
    Orange
    > i zostaje na socjalnym

    I to jest poprawne myślenie :)

  • 10. Data: 2009-05-28 06:48:16
    Od: Marx <M...@n...com>

    tl pisze:
> [...]
    >
    > Z umową na 2 lata i ograniczeniem do 80 minut. Betamax bez umowy - 1200 min
    > free + 5,28 gr/min po wygadaniu 300 min tygodniowo free.
    jak dziala
    jak sie akurat nie sypnie
    jak uslyszysz rozmowce
    jak nie bedzie echa
    jak bedziesz mial szczescie
    jak nei dzwonisz na komorke

    A jak chcesz byc pewien ze zawsze uda ci sie przeprowadzic rozmowe to
    niestety Betamax sie nie nadaje
    Marx