  • 1. Data: 2009-06-12 09:46:10
    Temat: szyna na 5 x LNB
    Od: a...@p...pl

    http://www.inverto.tv/products/product.php?section=3
    &id=112&cat=18

    a co sadzicie o tym mocowaniu.

    - pewnie tylko konwertery Inverto da sie mocowac!

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-06-12 13:12:26
    Temat: Re: szyna na 5 x LNB
    Od: Padre <P...@n...net>

    a...@p...pl pisze:
    > http://www.inverto.tv/products/product.php?section=3
    &id=112&cat=18

    > a co sadzicie o tym mocowaniu.
    >
    > - pewnie tylko konwertery Inverto da sie mocowac!

    To patent Inverto i specjalne konwertery jak widać na obrazku z
    niezwykle wąskim tym co to zapomniałem jak sie nazywa bo od lat nie
    kupuje sie oddzielnie:) Dzięki temu można odbierać na niedużej antenie
    satelity bardzo blisko na orbicie. Zresztą na konwertery inverto sie nie
    obraziłem więc brak możliwości mocowania innych mi nie przeszkadza. Tyle
    że te sa sporo droższe.

  • 3. Data: 2009-06-14 03:17:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Padre napisał:
    > To patent Inverto i specjalne konwertery jak widać na obrazku z
    > niezwykle wąskim tym co to zapomniałem jak sie nazywa bo od lat nie
    > kupuje sie oddzielnie:)

    Promiennik?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 4. Data: 2009-06-14 14:25:40
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    a...@p...pl pisze:
    > http://www.inverto.tv/products/product.php?section=3
    &id=112&cat=18

    > a co sadzicie o tym mocowaniu.
    >
    > - pewnie tylko konwertery Inverto da sie mocowac!

    http://www.allegro.pl/item653005285_mocowanie_konwen
    terow_multiconnect_inverto_k_ow.html

    G.

  • 5. Data: 2009-06-14 16:48:45
    Od: Padre <P...@n...net>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Promiennik?

    No właśnie, pierwszy jaki kupowałem kosztował mnie cała pensję :)