  • 1. Data: 2009-06-11 12:43:32
    Temat: Kilka pytań ad. tv cyfrowej.
    Od: "Shimeck" <s...@o...pl>

    Cześć wszystkim!

    Na wstępie przyznam ze w temacie tv cyfrowej jestem rozeznany raczej
    średnio, ale do rzeczy...Kupiłem plazme 42' HD ready i prosze o poradę.
    1. Co jest jest lepsze tv cyfrowa przez kabel, np UPC czy z talerza np "N"
    2. Czy jak zamówie "N", a mam w 3 pokojach telewizory to musze miec przy
    kazdym miec podłączony dekoder czy wystarczy miec z jednego dekodera
    rozgałęzienia?
    3. Jaka firma jest obecnie najlepsza : "N", "Cyfra plus" "Cyfrowy polsat"
    czy UPC?
    Z góry dzięki za wyrozumiałosc i odpowiedz.

  • 2. Data: 2009-06-11 16:57:50
    Temat: Re: Kilka pyta ad. tv cyfrowej.
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

  • 3. Data: 2009-06-11 17:39:43
    Temat: Re: Kilka pytań ad. tv cyfrowej.
    Od: "wujcio" <t...@w...pl>

    > średnio, ale do rzeczy...Kupiłem plazme 42' HD ready

    Pewnie była dość tania, bo teraz sklepy pozbywają się już tego złomu. Bo
    wiesz że "HD ready" to takie "pół HD" ?

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-06-11 17:44:33
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    Użytkownik "wujcio" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie była dość tania, bo teraz sklepy pozbywają się już tego złomu. Bo
    > wiesz że "HD ready" to takie "pół HD" ?
    >
    > Wojtek

    I co mądreo wniósł Twój post poza zaśmiecaniem grupy?

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-06-11 17:49:18
    Od: "wujcio" <t...@w...pl>

    > I co mądreo wniósł Twój post poza zaśmiecaniem grupy?

    nic. zupełnie nic.

  • 6. Data: 2009-06-11 18:16:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > jakosc obrazu porownywalna c+ i n, choc dla mnie nboxy sa o niebo lepsze
    > od dekoderow cyfry.
    > dlatego wole instalowac n przy dobrym tv.

    Sprzedajesz też N? ;-)

    Zależy co kto potrzebuje.
    Jak sport - to tylko Cyfra.
    Jak wszystkie po trochu, za to tanio - Polsat.

  • 7. Data: 2009-06-11 18:33:27
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    > nic. zupełnie nic.

    Dobrze, że choć i tyle wiesz... Bo temat był całkiem inny,
    więc wracając do tematu, zależy kto co potrzebuje.
    N ma najlepszą jakość sygnału, ale oferta programowa jest średnia.

  • 8. Data: 2009-06-11 18:33:43
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Sprzedajesz też N? ;-)
    >
    > Zależy co kto potrzebuje.
    > Jak sport - to tylko Cyfra.
    > Jak wszystkie po trochu, za to tanio - Polsat.

    nie sprzedaje, a polsat jest dla biednych,
    zbitka kanalow slabej jakosci.

    pawell

  • 9. Data: 2009-06-11 20:43:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie sprzedaje, a polsat jest dla biednych,

    Bardziej sensownie byłoby napisać "dla tych co nie chcą topić góry kasy w
    programach których i tak nie oglądają, bo nic dla nich na nich nie ma".

    > zbitka kanalow slabej jakosci.

    Ale przynajmniej tanio.

    Pytanie dla kogo jest N?
    Dla wielbicieli ruskich filmów? ;-)

  • 10. Data: 2009-06-11 21:04:57
    Od: Ra <a...@a...com>

    wujcio pisze:

    > Pewnie była dość tania, bo teraz sklepy pozbywają się już tego złomu.
    Moja nie była tania wręcz droższa niż niejedno lcd full hd
    >Bo
    > wiesz że "HD ready" to takie "pół HD" ?

    która kablówka nadaje w "pełnym HD" ?