  • 51. Data: 2012-12-28 15:26:03
    Temat: Re: tablet w cenie < Samsung Galaxy 2 7"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-26 20:29, Marek Dyjor pisze:

    > jesli idzie o mapy rastrowe to
    >
    > http://www.oziexplorer.com/

    Można i samemu w to pobawić, jednak jest to żmudna robota, jeżeli ktoś
    ma tylko Windows XP to niech lepiej da sobie z tym spokój. W grę wchodzą
    setki tysięcy plików i Windows sobie z tym nie daje rady. Mam w miarę
    nowy komputer z dwurdzeniowym procesorem, a samo usunięcie pliku z
    niewielkim rejonem mapy, do kosza, zajmowało około 2 godzin. Znacznie
    lepiej sprawa wyglądała pod Linuksem. Nie wiem, bo nie próbowałem tego
    robić pod W7 64 bit. Przypuszczalnie na nim ta operacja może być szybsza...

  • 52. Data: 2012-12-29 12:08:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

> [...]
    > lepiej sprawa wyglądała pod Linuksem. Nie wiem, bo nie próbowałem tego
    > robić pod W7 64 bit. Przypuszczalnie na nim ta operacja może być

    co ty wypisujesz? ja oziego używałem jeszcze tak dawno gdy sie na windzie
    98 robiło :)

    sam skanowałem mapy i je potem kalibrowałem aby używać sprzętu na jakimś
    palmtopie (ipaq jakiś)

  • 53. Data: 2013-01-07 19:38:30
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-29 12:08, Marek Dyjor pisze:

    > co ty wypisujesz? ja oziego używałem jeszcze tak dawno gdy sie na
    > windzie 98 robiło :)
    >
    > sam skanowałem mapy i je potem kalibrowałem aby używać sprzętu na
    > jakimś palmtopie (ipaq jakiś)

    Sorry, faktycznie używałem do tego celu nie oziego a programu mgmaps.