  • 1. Data: 2015-04-06 14:55:39
    Temat: [WP 8.1] wlaczanie WIFI tylko wtedy kiedy telefon jest ładowany
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    To co jest banalne na androidzie tu wydaje się nie do obejscia. Nie
    widzę apek, nie widzę opcji systemowej. Zaczynam rozumieć uczulenie
    ludzi na ten system. Pierwsze wrażenie jest bardzo dobre, ale im głębiej
    tym wiecej wad.
    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2015-04-06 16:04:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > apek, nie widzę opcji systemowej. Zaczynam rozumieć uczulenie ludzi na ten
    > system. Pierwsze wrażenie jest bardzo dobre, ale im głębiej tym wiecej

    A co to za myśl piękna aby włączać wifi tylko podczas ładowania?
    Jakie to zastosowanie?

  • 3. Data: 2015-04-06 16:37:14
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-04-06 o 16:04, Pszemol pisze:
    > "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    >
    > A co to za myśl piękna aby włączać wifi tylko podczas ładowania?
    > Jakie to zastosowanie?

    rozumiem, ze Apple też wie lepiej co chce uzytkownik i tez taka
    mozliwosc na iphone nie istnieje?

    bo na andka
    http://tinyurl.com/ldmqpw5
    http://tinyurl.com/ncsr7nm
    http://tinyurl.com/qyywx99
    a nawet w opcjach:
    http://tinyurl.com/pywrxwp
    skoro sa apki i jest opcja w ustawieniach, to znaczy, ze to ma sens.
    Jaki? zostawiam to do rozszyfrowania Twojej inteligencji...
    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2015-04-06 16:48:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    >
    > A co to za myśl piękna aby włączać wifi tylko podczas ładowania?
    > Jakie to zastosowanie?

    znowu uważasz, że skoro nie zostało zaimplementowane to znaczy, ze nie
    jest potrzebne?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-04-06 17:20:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > skoro sa apki i jest opcja w ustawieniach, to znaczy, ze to ma sens.

    Nie widzę mądrości wielkiej w takim myśleniu...

    > Jaki? zostawiam to do rozszyfrowania Twojej inteligencji...

    Weź nie staraj się być niegrzeczny.
    Napisz po co TOBIE to potrzebne.

  • 6. Data: 2015-04-06 17:21:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfu6bc$mjq$1@dont-email.me...

    > znowu uważasz, że skoro nie zostało zaimplementowane to znaczy,
    > ze nie jest potrzebne?

    Nie, nie uważam ani tak, ani też że jak jest zaimplementowane to
    musi znaczyć że jest potrzebne. Po prostu pytam do czego JEMU
    to potrzebne. Bez podtekstów, bez pisania między wierszami...
    Po prostu pytam.
    A jeśli i Ty używasz tej opcji to napisz do czego Ty używasz.

  • 7. Data: 2015-04-06 19:25:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nie, nie uważam ani tak, ani też że jak jest zaimplementowane to
    > musi znaczyć że jest potrzebne.

    odnoszę zupełnie inne wrażenie. Kolejny raz wyrażasz zdziwienie, że ktoś
    używa jakiejś funkcji. A za chwilę usiłujesz wmawiać, ze nie jest do
    niczego potrzebna

  • 8. Data: 2015-04-06 19:30:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mfufhv$s0h$1@dont-email.me...

    > odnoszę zupełnie inne wrażenie.

    to już Twój problem że BŁĘDNIE interpretujesz moje intencje.

    > Kolejny raz wyrażasz zdziwienie,
    > że ktoś używa jakiejś funkcji.
    > A za chwilę usiłujesz wmawiać, ze nie jest do
    > niczego potrzebna

    Musisz być jasnowidzem. Ale Twoja kryształowa kula się zepsuła.

  • 9. Data: 2015-04-06 20:52:09
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-04-06 o 17:21, Pszemol pisze:

> [...]
    > musi znaczyć że jest potrzebne. Po prostu pytam do czego JEMU
    > to potrzebne. Bez podtekstów, bez pisania między wierszami...

    Trudno nie wyczuc podtekstu skoro jest tylko jedna mozliwa odpowiedz po
    co ludzie wyłączają wifi i cały dostęp do netu w komórce. A skoro ktos
    chce łączyć sie z netem tylko kiedy ładuje baterię to co chce
    zmaksymalizowac?

    --
    @foe_pl

  • 10. Data: 2015-04-06 21:08:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 06 Apr 2015 20:52:09 +0200, the_foe <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    ktos
    > chce łączyć sie z netem tylko kiedy ładuje baterię to co chce

    Zamiast tak kombinować ne lepiej zainwestować w lepszą baterię (lub
    aparat z lepszą baterią)?

    --
    Marek