  • 1. Data: 2014-10-01 01:18:09
    Temat: Poznań i Megrims
    Od: tá´Ź

    Jak widzę PO w stolicy, to zwykle jakieś niezłe auto.
    Megrims tam już wszystkich pozatrudniał?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2014-10-01 08:21:54
    Temat: Re: Poznań i Megrims
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 30 Sep 2014 23:18:09 GMT, tᴏ napisał(a):
    > Jak widzę PO w stolicy, to zwykle jakieś niezłe auto.
    > Megrims tam już wszystkich pozatrudniał?

    Jest tam jakis prezny leasing ...

    J.

  • 3. Data: 2014-10-01 11:18:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Jest tam jakis prezny leasing ...

    VW leasing

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-10-01 16:53:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Jest tam jakis prezny leasing ...

    Raczej, tacy których nie stać na AC boją się do stolycy wjeżdżać, bo cholera
    wie co dzicz (np. w kretyńskich zielonych szalikach) może zrobić z
    samochodem.....