  • 1. Data: 2014-09-30 21:56:03
    Temat: nieoznakowani
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Między Tarnowem a Rzeszowem dojeżdżam do jakiegoś ronda.
    Na pierwszym zjeździe wizę, że stoi prawymi kołami na chodniku
    Insignia. Jak byłem na rondzie, to widzę, że insignia ruszyła,
    Co chwilę ograniczenie do 50, 70 jakieś przejścia dla pieszych.
    Insignia dosłownie siedzi na zderzaku. Dosłownie jeden metr!
    I nie pomyliłem się - 2 km dalej wyprzedzili i pojechali
    w chuj. Nieoznakowani. Wytrzymać aby nie przyśpieszyć ciężko.
    Kto im kurwa każe tak robić? Dotknął bym hebla i miałbym
    skasowany tył.

  • 2. Data: 2014-09-30 22:11:00
    Temat: Re: nieoznakowani
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

> [...]
    > w chuj. Nieoznakowani. Wytrzymać aby nie przyśpieszyć ciężko.
    > Kto im kurwa każe tak robić? Dotknął bym hebla i miałbym

    Było tak zrobić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-09-30 22:16:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2014 21:56:03 +0200, megrimsES napisał(a):

    > Dotknął bym hebla i miałbym
    > skasowany tył.

    Dobrze jest mieć hak holowniczy :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-09-30 22:22:15
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Dobrze jest mieć hak holowniczy :)

    911 turbo z hakiem?
    chociaż z trumna na narty już widziałem, to i hak może być.
    Ale hak zdejmowalny zdaje się powinien być.

  • 5. Data: 2014-09-30 22:22:57
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Było tak zrobić.

    No i co by było dalej?

  • 6. Data: 2014-09-30 22:27:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-30, megrimsES <m...@i...pl> wrote:

    > No i co by było dalej?

    Cofales i uderzyles.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-09-30 22:46:20
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-09-30 22:22, megrimsES pisze:

    > Ale hak zdejmowalny zdaje się powinien być.

    ponoć tak.
    Ale czy jest przepis nakazujący, że masz go mieć zdemontowany?
    Prawdę mówiąc kiedyś takiego szukałem, ale nie znalazłem. Może ktoś coś wie?
    Poza tym na takich wiszących na zderzaku często dość skuteczne bywa
    umycie sobie szyby spryskiwaczem z tych nie chcących się odkleić
    rozmazanych robaczków.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 8. Data: 2014-09-30 22:49:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    > No i co by było dalej?

    Byłoby wesoło. Zanim tak zrobisz - załóż kamerkę też z tyłu - stać
    Cię.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-09-30 22:50:12
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Byłoby wesoło. Zanim tak zrobisz - załóż kamerkę też z tyłu - stać
    > Cię.

    to by mnie od razu zaaresztowali za nielegalne nagrywanie

  • 10. Data: 2014-09-30 22:54:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.09.2014 22:22, megrimsES pisze:

    > 911 turbo z hakiem?

    A co, gorszy do "malucha"? ;->

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.