  • 1. Data: 2007-11-27 11:24:13
    Temat: te cholerne koparki [lekko off topic]
    Od: wer <b...@n...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1648235,11,item.html

    Jak nie zerwie kabla, to wjedzie w nadajnik. Niedługo każda koparka będzie miała
    naklejkę "Internet
    Killer".

    wer

  • 2. Data: 2007-11-27 12:43:11
    Temat: Re: te cholerne koparki [lekko off topic]
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    wer <b...@n...pl> wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1648235,11,item.html

    98.html?skad=rss

    Brawo dla osoby, która projektowała coś takiego. Po co dwa łącza
    do Internetu, jak wszystko fizycznie idzie jedną trasą?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2007-11-27 12:56:41
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>!

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,47100
    98.html?skad=rss

    > Brawo dla osoby, która projektowała coś takiego. Po co dwa łącza
    > do Internetu, jak wszystko fizycznie idzie jedną trasą?

    Jak to po co? Po to, że ten pan projektant był tańszy...

    --
    [[:pl:user:gophi]]

  • 4. Data: 2007-11-27 13:57:47
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Adam Wysocki <g...@n...invalid> wrote:
    > Spinacz biurowy, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>!

    > Jak to po co? Po to, że ten pan projektant był tańszy...

    Tak, kosztował 1500PLN. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 5. Data: 2007-11-27 14:02:20
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"

    pcoa dwie przecznice w lewo. :-P

    --
    Kruk@ -\ | I can't handle that very well; good
    }-> epsilon.eu.org | luck.(TeX)

  • 6. Data: 2007-11-27 15:12:47
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    wer pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1648235,11,item.html
    >
    > Jak nie zerwie kabla, to wjedzie w nadajnik. Niedługo każda koparka
    > będzie miała naklejkę "Internet Killer".

    Poprawiono - z koparki zrobila sie juz ciezarowka:P

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl

  • 7. Data: 2007-11-27 17:50:41
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2007-11-27 14:57, Krzysztof Oledzki wrote:

    > Tak, kosztował 1500PLN. ;)

    Wiecie, jest pewna znana, duża firma, którą obsługujemy od 1999 roku.
    Pierwsze łącze to było 128kbps na modemach HDSL.
    Od pewnego czasu firma zaczyna być nowocześnie zarządzana. Projekt
    uruchomienia sieci VPN łączej przeszło 200 placówek tej firmy rozsianych
    po całej Polsce wygrała firma dostarczająca im komputery, gdyż
    zaoferowała cenę jednostkową routera VPN o 1 złoty (sic !) niższą niż
    my. No cóż - nowi menadżerowie szukają oszczędności i je znajdują. Ja
    już przestaję się czemukolwiek dziwić. Może u drogowców pracują tacy
    sami menadżerowie, a sieć również projektowali im dostawcy komputerów. W
    końcu też informatycy :-/.

    --
    z.

  • 8. Data: 2007-11-27 18:51:40
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Krzysztof Oledzki"
    >
    > pcoa dwie przecznice w lewo. :-P

    Przepraszam. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 9. Data: 2007-11-28 09:49:55
    Od: wer <b...@n...pl>

    Zbigniew Sikora napisał(a):

> [...]
    > po całej Polsce wygrała firma dostarczająca im komputery, gdyż
    > zaoferowała cenę jednostkową routera VPN o 1 złoty (sic !) niższą niż

    A jesteś pewien, że dlatego, czy może były mniej oficjalne powody?

    wer

  • 10. Data: 2007-11-28 10:07:27
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2007-11-28 10:49, wer wrote:

    > A jesteś pewien, że dlatego, czy może były mniej oficjalne powody?

    Nie sądzę. Znamy się z szefem IT w tej firmie od lat. Dotychczas on o
    wszystkim decydował. W tej chwili ma nad sobą "ogniwo pośredniczące",
    menadżera, który musi zapewne jakoś uzasadnić swój byt przed zarządem.
    Najłatwiej to zrobić wykazując jakie to oszczędności poczynił. No i
    rozbił "układ". Tu zadziałał chyba ten mechanizm.

    Miałem podobny przypadek z naszą firmą księgową. Pojawiła się pani,
    która zaczęła robić porządki. Na pierwszy ogien poszły usługi dostępowe
    jakie im świadczymy za porażającą kwotę 300,- PLN. Bardzo niemiło
    zaczęła tę cenę negocjować. Dopiero gdy poprosiłem o uświadomienie im,
    że płacimy wielokrotność tej kwoty za ich usługi księgowe i może się
    okazać, że też jesteśmy niezadowoleni temat się skończył.

    Reasumując - w wielu firmach zaczynają rządzić głupki. Jogurty, czy jak
    ich tam zwał. Bezczelni, przekonani o swojej wszechwiedzy kretyni, z
    bogatym CV.

    --
    z.