  • 1. Data: 2023-07-17 22:08:33
    Temat: technik elektronik
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mam nowy paszport i bramki automatyczne mnie nie przepuściły.
    Skierowali mnie do Straży Granicznej.

    name vorname geboren

    - po co przyjechałeś do naszej "pięknej" kiedyś wielkiej brytfanny?
    - cieżko pracować proszę pana
    - a jak zarabiasz na chleb?
    - technik elektronik sir
    - ulala, takich tu potrzebujemy, przechodź

    Już któraś osoba wyraża podziw jakby to była fizyka kwantowa.

    Gdyby tylko wiedzieli, że w Bolanda kierowca naprawia TIRa nie
    przerywając jazdy a sekretarka musi znać trzy języki na poziomie
    lepszym niż rektor Oxfordu.

    Polskie Januszki byznesu nie będą płacić przeciętniakom.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 2. Data: 2023-07-17 23:07:37
    Temat: Re: technik elektronik
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.07.2023 o 22:08, PiteR pisze:
> [...]
    > lepszym niż rektor Oxfordu.
    >
    > Polskie Januszki byznesu nie będą płacić przeciętniakom.

    Spokojnie. W Polszy powoli robi się lepiej. Od kilku lat pracuję jako
    BÓG i specjalnie się tym nie chwalę. Jedyne co, to przestałem się
    martwić o kasę, jak kiedyś. Nawet nie o to chodzi, że ktoś mnie
    wynagradza lepiej. Ubyło fachowców i cena też się zmieniła na dostęp do
    BOGA, praktycznie sama. Coraz mniej ludzinów ogarnia elektronikę
    jako/taką a "kupić nowe" to też się trochę zmieniło. Mogę podać przykład
    jakiś :) Zrobienie "smart home" na chińskich wynalazkach też się już
    oklepało. Perfekcja jest droga ale się opłaca, nie mówiąc już o AI w
    zakresie monitoringu, co ostatnio stało się popularne.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-18 07:22:24
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 17/07/2023 21:08, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Gdyby tylko wiedzieli, że w Bolanda kierowca naprawia TIRa nie
    > przerywając jazdy a sekretarka musi znać trzy języki na poziomie

    mnie tam na granicy pytają tylko skąd przyjechałem i od razu wyrażają
    podziw:
    https://youtu.be/v2VwgcrYpUw

    ;)

    Lukasz

  • 4. Data: 2023-07-18 10:47:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 18 lipca 2023 o 07:22:27 UTC+2 ddddddddddd napisał(a):

    > mnie tam na granicy pytają tylko skąd przyjechałem i od razu wyrażają
    > podziw:

    Robisz tam jako hydraulik?

  • 5. Data: 2023-07-18 11:24:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 18.07.2023 o 07:22, ddddddddddd pisze:

    > mnie tam na granicy pytają tylko skąd przyjechałem i od razu wyrażają
    > podziw:
    > https://youtu.be/v2VwgcrYpUw
    >
    > ;)

    "jestem wiodącym neuropatologiem ale dużo lepiej płacą tu hydraulikowi" :)
    "marnuje się" :)

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2023-07-18 11:31:14
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 18/07/2023 09:47, Dawid Rutkowski wrote:

    > Robisz tam jako hydraulik?

    nie ale w Polsce byłem profesorem hydraulikologii ;)

    Lukasz

  • 7. Data: 2023-07-19 01:48:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u957ig$1i3ph$1@dont-email.me>
    user ddddddddddd pisze tak:

    > mnie tam na granicy pytają tylko skąd przyjechałem i od razu
    > wyrażają podziw:
    > https://youtu.be/v2VwgcrYpUw

    I also fixed your husband at no extra charge :)

    Dziś zarejestrowałem nowy paszport. Nawet nie bolało.
    Nie ma już latania z paszportem pod sodówki w parku
    bo wszędzie za ciemno.

  • 8. Data: 2023-07-19 13:22:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 17 lipca 2023 o 22:08:35 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >

    > --
    > Piter
    >
    > poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    Raczej chcesz się dowartościować zmyslajac opowiesci dziwnej treści. Taki ichni
    wopista sra na ciebie z gory z ichniego pałacu kultury.

  • 9. Data: 2023-07-19 17:59:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:da506667-c77c-49ce-a382-55eab6736739n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Raczej chcesz się dowartościować zmyslajac opowiesci dziwnej
    > treści. Taki ichni wopista sra na ciebie z gory z ichniego pałacu
    > kultury.

    łowię na takie historyjki buców wszelkiej maści.

    uderz w stół a gówno podskoczy.

  • 10. Data: 2023-07-19 20:31:10
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 19.07.2023 o 17:59, PiteR pisze:
    > in <news:da506667-c77c-49ce-a382-55eab6736739n@googlegr
    oups.com>

    > łowię na takie historyjki buców wszelkiej maści.
    >
    > uderz w stół a gówno podskoczy.

    no ale sam przesadzasz, techniku elektroniku

    btw informatykom w UK juz dawno sie nieoplaca robic