  • 1. Data: 2010-04-25 19:40:03
    Temat: telefon do 500zł
    Od: "Nowy111" <n...@o...pl>

    Witam szanownych forumowiczów.
    Przymierzam się do kupna telefonu do mniej więcej 500zł. Trochę poszperałem i
    trafiłem na ciekawą Nokie 5630. Moze ktoś powiedzieć coś na temat tego telefonu?
    Lub polecić jakiś inny w podobnym przedziale cenowym? Fajnie jak by miał Wi-Fi:)
    pozdrawiam
    Nowy

  • 2. Data: 2010-04-30 13:56:02
    Temat: Re: telefon do 500zł
    Od: rafaly <r...@g...com>

    On 25 Kwi, 21:40, "Nowy111" <n...@o...pl> wrote:
    > Witam szanownych forumowiczów.
    > Przymierzam się do kupna telefonu do mniej więcej 500zł. Trochę poszperałem i
    > trafiłem na ciekawą Nokie 5630. Moze ktoś powiedzieć coś na temat tego telefonu?l

    mam ten telefon od 2 mies. Całkiem przyzwoity, szybki w dzialaniu.
    Minusem jest slaba bateria i slaba jakosc zdjec.

  • 3. Data: 2010-04-30 18:31:42
    Od: n...@o...pl

    > mam ten telefon od 2 mies. Całkiem przyzwoity, szybki w dzialaniu.
    > Minusem jest slaba bateria i slaba jakosc zdjec

    wiec ile wytrzymuje bateria przy "normalnym" użytkowaniu a ile przy "bawieniu"
    się nim?