  • 1. Data: 2010-04-25 12:37:38
    Temat: Play -przeniesienie na pocztę głosową w roamingu ?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Play twierdzi, że od 1.07.2010 przeniesienie połączenia do Poczty
    Głosowej sieci Play w roamingu międzynarodowym, w Strefie Euro będzie
    bezpłatne. Jak to będzie wyglądało od 1.07.2010 u innych operatorów i
    jak w Play w wygląda to obecnie?

  • 2. Data: 2010-04-25 12:54:11
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-25 14:37, Irk wrote:
> [...]
    > Głosowej sieci Play w roamingu międzynarodowym, w Strefie Euro będzie
    > bezpłatne. Jak to będzie wyglądało od 1.07.2010 u innych operatorów i

    Tak samo u innych bedzie bo to wymog UE.
    A teraz po staremu, czyli sie placi jak ktos ci sie nagrywa.
    Mozna poczte wylaczyc wyjezdzajac zeby rachunku nie nabijala.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-04-25 13:01:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:hr1e1j$lsb$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak samo u innych bedzie bo to wymog UE.
    > A teraz po staremu, czyli sie placi jak ktos ci sie nagrywa.
    > Mozna poczte wylaczyc wyjezdzajac zeby rachunku nie nabijala.

    Mozna tez ustawic (nawet juz bedac za granica) bezwarunkowe przekierowanie -
    wowczas tez nic nie nabija, bo ustawienie odbywa si ew HLR i realizuje je
    bezposrednio centrala krajowa.
    Na zagraniczne wojaze polecam tez bezwarunkowe przekierowanie na VoIP-a -
    zwlaszcza kiedy korzysta sie z operatora rozliczajacego przekierowane
    polaczenia z pakietow (np. Play Fresh)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-04-26 04:59:15
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-04-25 14:54, darnok pisze:

    > Tak samo u innych bedzie bo to wymog UE.
    > A teraz po staremu, czyli sie placi jak ktos ci sie nagrywa.

    Za wyjątkiem ofert abonamentowych Orange, od prawie trzech lat:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/discover?categor
    y=DISCOVER_8&articleId=3625577

  • 5. Data: 2010-04-26 10:51:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Za wyjątkiem ofert abonamentowych Orange, od prawie trzech lat:
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/discover?categor
    y=DISCOVER_8&articleId=3625577

    Nie widze tam opcji przekierowania na poczte w przypadku zajetosci.

    Pozdrawiam
    SDD