  • 1. Data: 2010-04-25 18:27:14
    Temat: Wyświetlacz w stanie czuwania w Samsungu D780 - pytanie
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Witam,

    mam pytanie, w jaki sposób ustawić Samsunga D780 w ten sposób, żeby po
    przejściu do stanu czuwania na ekranie wyświetlał się jakiś symbol
    informujący o otrzymaniu smsa i/lub nie odebraniu połączenia?

    Obecnie gdy otrzymam smsa (lub nie odbiorę połączenia), to po przejściu
    w stan czuwania ekran jest pusty-ciemny, nie wyświetla żadnej
    informacji. Chcąc sprawdzić czy coś przyszło, muszę nacisnąć jakiś
    przycisk. Jest to niewygodne (zbędna czynność). W jaki sposób to zmienić?

    I jeszcze jedno, czy można ustawić ten telefon tak, żeby zamiast
    ciemnego tła w stanie czuwania, wyświetlacz pokazywał np. zegar
    analogowy lub cyfrowy (tak miałem w moim poprzednim telefonie - Siemens
    S65)?

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2010-04-25 23:23:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-25 20:27, Rex pisze:
> [...]
    > ciemnego tła w stanie czuwania, wyświetlacz pokazywał np. zegar
    > analogowy lub cyfrowy (tak miałem w moim poprzednim telefonie - Siemens

    Nie ma tam jakiegoś przycisku z boku do podglądu zegara? Sprawdzasz
    kiedy chcesz, nie musi się wyświetlać cały czas.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-04-26 08:57:11
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Animka pisze:

    > Nie ma tam jakiegoś przycisku z boku do podglądu zegara? Sprawdzasz
    > kiedy chcesz, nie musi się wyświetlać cały czas.

    Nie, nie ma przycisku do podglądu zegara. Zegar to dla mnie sprawa
    drugorzędna. Ważniejsze jest dla mnie to, żeby tak ustawić telefon, żeby
    w stanie czuwania wyświetlał komunikat informujący, że otrzymałem smsa
    lub nie odebrałem połączenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 4. Data: 2010-04-26 10:13:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-26 10:57, Rex pisze:

> [...]
    > drugorzędna. Ważniejsze jest dla mnie to, żeby tak ustawić telefon, żeby
    > w stanie czuwania wyświetlał komunikat informujący, że otrzymałem smsa

    No nie wiem, mój SE mnie zawsze informuje o sms-ie (wyświetla się) i
    wyświetla się jak ktoś do mnie dzwoni.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-04-26 14:22:06
    Od: jalboss <j...@s...poczta.onet.pl>

    Nie jestem pewien ale raczej tego na wyświetlaczu nie da się ustawić.
    Co do smsów to mozna ustawić aby telefon przypominał dźwiękiem o
    otrzymanym smsie co jakis czas (chyba co 2 lub 5 minut)...