  • 1. Data: 2010-04-25 11:30:26
    Temat: Play - ciekawe kody
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Odkryłem, że w pre-paidach Play działają kody centrali - jak na stronie
    <http://telefix.terramail.pl/kody_univ.htm>. Może komuś się przydadzą.
    Podobno działają też w abonamentach Ery. Może ktoś wie, jak to jest w
    innych sieciach? A może jest jakaś "właściwa" nazwa na kod, który
    nazwałem "SAC"?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-04-25 12:42:23
    Temat: Re: Play - ciekawe kody
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-25 13:30, Grzexs wrote:
> [...]
    > Podobno działają też w abonamentach Ery. Może ktoś wie, jak to jest w
    > innych sieciach? A może jest jakaś "właściwa" nazwa na kod, który

    W HLRze nazywa sie to PWD (od PASSWORD)
    A wytlumacznie tego parametru to:

    PWD - hasło klienta ustawione przy blokadach: 0000 - standardowe hasło
    klientów - czyli hasło abonenckie.

    Te kody dzialaja nie tylko w abonamentach Ery ale i w Taktaku (wiec i w
    Heyah powinny). W bluconnectach tez - sprawdzalem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-04-25 12:43:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości
    > Odkryłem, że w pre-paidach Play działają kody centrali - jak na stronie
    > <http://telefix.terramail.pl/kody_univ.htm>. Może komuś się przydadzą.

    Co ciekawego jeszcze odkryles?
    Moze jakas Ameryke, albo wzor na pierwiastek kwadratowy z czterech?
    Pochwal sie prosze

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-04-25 12:46:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > <http://telefix.terramail.pl/kody_univ.htm>. Może komuś się przydadzą.
    > Podobno działają też w abonamentach Ery. Może ktoś wie, jak to jest w

    A gdzie, drogi Sherlocku, polaczenie oczekujace *43#, ze o przekierowaniach
    21, 61, 62, 67 nie wspomne?
    A sprawdzenie CLIPA *#30# gdzie?
    A CLIR #31#NUMER *31#NUMER i *#31# ?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-04-25 12:51:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:hr1dbi$kde$1@inews.gazeta.pl...

    > Te kody dzialaja nie tylko w abonamentach Ery ale i w Taktaku (wiec i w
    > Heyah powinny). W bluconnectach tez - sprawdzalem.

    To masz jakies nietypowe Tak Taki, bo mi na zadnym nigdy nie wchodzily
    blokady, tylko sprawdzanie *#33#, *#331# itd. Ustawic sie nie dalo. Moze
    jakies nowe serie maja juz defaultowo wlaczone te uslugi.
    Jedyne co dzialalo mi na TT to przeniesienia i CLIR (po ustawieniu opcji
    SOCLIR).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-04-25 12:55:05
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-25 14:51, SDD wrote:
> [...]
    > jakies nowe serie maja juz defaultowo wlaczone te uslugi.
    > Jedyne co dzialalo mi na TT to przeniesienia i CLIR (po ustawieniu opcji

    Ja wylaczalem chyba smsy i dzialalo.

  • 7. Data: 2010-04-25 13:04:12
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-25 14:55, darnok wrote:

    > Ja wylaczalem chyba smsy i dzialalo.

    Okej, teraz sprawdzilem ale nie zadzialalo :(
    Odpowiedz - funkcjonalnosc niedostepna.
    Ale jestem w roamingu i moze to dlatego.

  • 8. Data: 2010-04-25 13:08:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:hr1ekc$ohf$1@inews.gazeta.pl...

    > Okej, teraz sprawdzilem ale nie zadzialalo :(
    > Odpowiedz - funkcjonalnosc niedostepna.
    > Ale jestem w roamingu i moze to dlatego.

    Nie powinno to miec wplywu.
    Moze akurat wtedy natrafiles na jakas rekonfiguracje i odblokowali te
    uslugi., a teraz juz jest po staremu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-04-25 14:17:40
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > A gdzie, drogi Sherlocku, polaczenie oczekujace *43#, ze o przekierowaniach
    > 21, 61, 62, 67 nie wspomne?
    > A sprawdzenie CLIPA *#30# gdzie?
    > A CLIR #31#NUMER *31#NUMER i *#31# ?

    Te to każdy zna, są mało ciekawe. A się pojawią może niebawem.

    A skąd ten sarkazm? Kiedyś prosiłem cię, drogi Watsonie, żebyś podrzucił
    parę fajnych kodów, i nie raczyłeś nawet odpowiedzieć.

    A Play się nie za bardzo ogłasza, że takie coś w jego sieci funkcjonuje;
    z tego, co widać w dyskusji te kody dla wszystkich innych (z wyj. abo
    Ery) są nieprzydatne.

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2010-04-25 14:31:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Te to każdy zna, są mało ciekawe. A się pojawią może niebawem.

    No blokady sa tak samo znane i powszechne jak przeniesienia czy call waiting

    > A Play się nie za bardzo ogłasza, że takie coś w jego sieci funkcjonuje; z
    > tego, co widać w dyskusji te kody dla wszystkich innych (z wyj. abo Ery)
    > są nieprzydatne.

    Blokady (darmowe) nie sa za bardzo w interesie operatora, stad tez nie mowi
    o nich glosno.

    Pozdrawiam
    SDD