    From: "Mr.FX" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: telefoniczny spam
    Date: Tue, 19 Jul 2005 15:21:10 +0200

    Od niedawna dzwoni na mój nr. telefonu coraz więcej firm,
    zarówno z polski jak i z zagranicy, próbujących mi coś sprzedać
    albo zaprosić na jakieś pokazy czy prezentacje różnych
    produktów. Od damskiej bielizny, poprzez wina, książki,
    porcelanę, wyposażenie łazienek, po propozycje inwestowania
    na NASDAQ. Najgorsze jest to, że telemarketerzy nie mają ochoty
    od razu wyjaśnić, że chodzi im o wciśnięcie jakiegoś produktu.
    Co prawda udało mi się skrócić czas, w którym poznaje, że nie
    mam doczynienia z kontrahentem, tylko ze sprzedawcą, ale mimo
    to takie telefony są irytujące. Dzisiaj, po szóstym tego typu
    telefonie (w tym dwóch w j. angielskim), zacząłem się zastanawiać
    nad jakimś automatem filtrującym niechciane telefony. Na szczęście
    spamerzy nie dysponują jeszcze (chyba?) głośnomówiącymi botami,
    które mogłyby prowadzić tysiące rozmów jednocześnie,
    ale co będzie za 10 lat, gdy dzwonić będzie można 24h/dobę
    w dowolne miejsce świata - w ramach abonamentu. Nieciekawa to
    wizja przyszłości VoIP.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]