    From: "Michal B" <m...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: telegrosik za darmo
    Date: Wed, 29 Sep 2010 13:23:33 +0200

    Witam,

    Napisałem to juz w poprzednim temacie, ale może trudno bedzie to odszukać.

    Dowiedziałem się, że w Warszawie znają jakiś sposób dzwonienia za darmo
    przez karte Telegrosik.
    To niby operator VOIP ale można z niego korzystać tylko z telefonów
    komórkowych lub stacjonarnych.
    Słyszałem jak z budki ktoś dzwonił, wpisując jakąś magiczną kombinacje
    klawiszy, zupełnie za darmo.
    Zachaczyłem go aby sie podzielił tą informacją ale chciał za to kase,
    niestety dziura bidzetowa dotyka rowniez mnie.
    Czy któs coś wie na ten temat?
    Co to za kombinacja klawiszy pozwalająca na darmowe połączenie?

    Pozdrawiam
    Michał