  • 1. Data: 2010-09-29 11:23:33
    Temat: telegrosik za darmo
    Od: "Michal B" <m...@e...pl>

    Witam,

    Napisałem to juz w poprzednim temacie, ale może trudno bedzie to odszukać.

    Dowiedziałem się, że w Warszawie znają jakiś sposób dzwonienia za darmo
    przez karte Telegrosik.
    To niby operator VOIP ale można z niego korzystać tylko z telefonów
    komórkowych lub stacjonarnych.
    Słyszałem jak z budki ktoś dzwonił, wpisując jakąś magiczną kombinacje
    klawiszy, zupełnie za darmo.
    Zachaczyłem go aby sie podzielił tą informacją ale chciał za to kase,
    niestety dziura bidzetowa dotyka rowniez mnie.
    Czy któs coś wie na ten temat?
    Co to za kombinacja klawiszy pozwalająca na darmowe połączenie?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-09-29 15:06:06
    Temat: Re: telegrosik za darmo
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michal B" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Słyszałem jak z budki ktoś dzwonił, wpisując jakąś magiczną kombinacje
    > klawiszy, zupełnie za darmo.

    Tia, te karte w kiosku tez za darmo dostal, czy jednak musial posluzyc sie
    "biletami NBP"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-09-29 18:10:48
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:i7vkl0$hmb$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Michal B" <m...@e...pl> napisał w
    > wiadomości news:4ca321b6$0$20988$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tia, te karte w kiosku tez za darmo dostal, czy jednak musial
    > posluzyc sie "biletami NBP"?

    Ale kombinujecie z budki dzwonić. Instalujecie telefon Voip i
    dzwonicie na cały świat za free :)
    http://img716.imageshack.us/img716/7889/debecik.png

    Tylko nie wiem kiedy się kapną. Może trzeba będzie częściej konta
    zmieniać. :)

  • 4. Data: 2010-09-29 18:58:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michal B" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Czy któs coś wie na ten temat?

    Tu masz wszystko:
    http://www.telegrosik.pl/index.php?inc=14&kid=121498
    70408837

    > Co to za kombinacja klawiszy pozwalająca na darmowe połączenie?

    Zapewne numer karty, ktora zakupisz za 10, 20 lub 50 zl.
    W nagrode za to, ze za kawalek tektury zaplacisz tyle kasy bedziesz sobie
    mogl troszke pogadac. Np. jak kupisz karte za 10 zl to sobie w nagrode
    mozesz "za darmo" pogadac z komorka przez 12,5 minuty. Fajne, nie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-09-29 22:27:17
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Damian Niusy napisał:

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    Niepotrzebnie postawiłeś przecinek po "klawiszy" - wpisywanie kombinacji
    klawiszy, również tych niemagicznych, istotnie odbywa się za darmo :-P.

    OT - banknotami. Papierowe pieniądze nazywały się "biletami" za czasów
    peerelu :-).

> [...]
    > http://img716.imageshack.us/img716/7889/debecik.png
    >
    > Tylko nie wiem kiedy się kapną. Może trzeba będzie częściej konta

    A może zrobić EOT w temacie _okradania_ operatorów?

    Przemek

  • 6. Data: 2010-10-01 11:14:03
    Od: "Michal B" <m...@e...pl>

    Widze, że jednak nie tędy droga, chyba zadałem za trudne pytanie.

  • 7. Data: 2010-10-01 15:15:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Widze, że jednak nie tędy droga, chyba zadałem za trudne pytanie.

    Widocznie.
    A skad wiesz, ze tak spytam, ze te polaczenia byly za darmo?
    Sprawdzales stan konta kolesia w telegrosiku przed wykonaniem polaczenia i
    po nim?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-10-01 20:23:53
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal B napisał:
    > Widze, że jednak nie tędy droga, chyba zadałem za trudne pytanie.

    Owszem, nie tędy droga. Dlaczego? Pytanie, które zadałeś, nie jest
    trudne. W istocie oznaczało ono: jak okraść Galena Sp. z o.o. (firmę
    sprzedającą usługi pod brandem Telegrosik). Liczyłeś na odpowiedź :-P?

    Przepraszam za brutalność sformułowania, ale sam się o to prosiłeś.

    Przemek

  • 9. Data: 2010-10-02 13:47:35
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 13:14, Michal B pisze:
    > Widze, że jednak nie tędy droga, chyba zadałem za trudne pytanie.

    Zadałeś dobre pytanie, tylko są dwa "ale"

    1. Phreak umarł i raczej już nie odżyję
    2. Teraz jest moda na udawanie uczciwego, nawet, jeśli prawda jest inna.

    Co do samego wątku to szukaj luk, niedokładności, anomalii, kombinuj,
    obserwuj, bądź uważny. Przy odrobinie szczęścia coś znajdziesz.