  • 1. Data: 2004-10-26 15:16:23
    Temat: tepa i pakiety promocyjne he he
    Od: "cezar" <c...@p...onet.pl>

    Jakis czas temu zadzwonila do mnie mila pani z w/w firmy z propozycja zmiany
    abonamentu ( tzw darmowe wieczory i weekendy). Brzmi atrakcyjnie wiec czemu
    nie.
    aLE STRZEŻ SIE KONSUMENCIE moloch wie lepiej co dla ciebie dobre.........
    malymi literkami dopisano zdanie:"wewnątrz sieci i poprzez sieć"
    tak, że jezeli jestes uzytkownikiem( nieszczesniku) tej uslugi zamiast
    zwyczjowego halo zaczynaj od: z jakiej jestes sieci...
    a i jeszcze jedno : konsultant telefoniczny ci tego nie powie.......... nie
    podpisujesz zadnej umowy a mimo to trybik tej maszyneri zrobi z cienbie
    miazge
    byly abonent promocji tepsa
    cezar

    p.s. moze mi ktos poradzic gdzie zglosic skarge na takie praktyki no bo
    przeciez tepsa nie zainsatluje automatu, krtory bedzie sie informowal : "
    dodzwoniliscie sie pod numer nie objety promocja . dalsze polaczenie na
    wlasne ryzyko.

    bede wdzieczny za sugestie
    c...@o...poczta.pl

  • 2. Data: 2004-11-21 09:42:46
    Temat: Re: tepa i pakiety promocyjne he he
    Od: KrzynkoW <K...@p...onet.pl>

    cezar napisał(a):
    > Jakis czas temu zadzwonila do mnie mila pani z w/w firmy z propozycja zmiany
    > abonamentu ( tzw darmowe wieczory i weekendy). Brzmi atrakcyjnie wiec czemu

    Witam, Mnie również pani namawiała że po 20 będę miał bezpłatny modem;)
    Natomiast przeszedłem sie do Telapunktu gdzie inna pani znalazła na ich
    stronie ze dostęp do internetu to 20gr za rozpoczęte połączenie +5gr za
    minutę!
    Czyli pierwszy impuls ~50gr i 30 za następne 6min. Miałem już parę
    rozmów z 9393 i niestety w szczegółach każda mówi co innego. A nie
    znalazła mi nigdzie "na piśmie" żebym miał (w razie czego?) na czym sie
    sie oprzeć.
    Pewnie jak zamówisz coś będzie w umowie -ale trochę potrwa nim ją
    dostaniesz;)
    Ja szukam konkurencji (Wa-wa, Bielany-Piaski) ale chyba tylko UPC jest
    -znów infolinia z miłą panią, czyli j/w.
    pozdrooo