  • 1. Data: 2013-10-07 18:38:02
    Temat: test
    Od: "ICM" <j...@p...onet.pl>

    Test1

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8886 (20131007) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2013-10-07 18:57:42
    Temat: Re: test
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ICM pisze tak:

    > body=iso-8859-2(default)

    oblany :>

    --
    Piter

  • 3. Data: 2013-10-07 20:38:18
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ICM" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Test1
    > Test1
    > Test1
    > Test1
    >

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    > wirusów 8886 (20131007) __________
    >
    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Łodafak łozdat???

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 4. Data: 2013-10-07 20:43:26
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > --
    > ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    Czyżby w Warszawie była jeszcze Pentaconta GCI?

    R.

  • 5. Data: 2013-10-08 15:31:20
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby w Warszawie była jeszcze Pentaconta GCI?

    Niestety, już nie ma, od prawie 20 lat, byłem tam w '94 (choć w '93 jeszcze
    zamykałem za sobą drzwi po dyżurze i odnosiłem klucz na "zaprzyjaźnioną"
    centralę) i już porobiono jakieś pomieszczenia, w tym firemek typu
    "Audiotele" :P Windy też powymieniane, już nie ma tych niezawodnych
    jednobiegówek, w elektryce po prostu nie miało co się zepsuć, jedynie jedno
    łożysko na wale silnika windy miało nieciekawą trwałość (~0.5-1 rok). Ale
    znajomy konserwator radził sobie z tym jak należy, maszynownia była na
    centrali (w osobnym pomieszczeniu rzecz jasna), więc często podglądałem jego
    pracę i gadaliśmy o różnych pierdołach :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.