  • 1. Data: 2010-03-18 12:36:23
    Temat: Format faktur od TPSA
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    TPSA zaczyna już mnie denerwować. Wysyłają faktury jak im się chce. Raz mam
    kopertę A4 a innym razem te mniejsze.

    Problem w tym że jak wysyłają kopery A4 to mam dodatkowe śmieci w kopercie
    typu specyfikacja usług i inne i 4 odcinki wpłaty. Łatwiej jest mi
    przechowywać dowód wpłaty jak jest razem z fakturą. Niby TPSA jest taka
    ekologiczna bo wysyłają faktury w kopertach z recyclingu ale w A4 wysyłają
    dodatkowe zwykłe kartki więc mogli by sobie wtedy te koperty z recyclingu
    darować bo na jedno wychodzi. Nie wiem po co tak robią? Chyba żeby robic
    ludziom problem.

    Jestem przyzwyczajony do formatu: wszystko na jednej kartce. Faktura i 2
    blankiety wpłaty na jednej stronie. Czemu ciągle to zmieniają? Styczeń:
    koperta A4, Luty: poprawnie, Marzec: koperta A4. Czy oni sobie jaja robią?

    W zeszłym roku tylko raz wysłali mi kopertę A4. Zostali poinformowani że
    lepiej jest jak wysyłają koperty te mniejsze. Wszyscy wysyłają już faktury w
    mniejszych kopertach i takim formacie (wszystko na jednej stronie) dlaczego
    TPSA ma z tym problem?

    Co zrobic by wysyłali faktury normalnie?

  • 2. Data: 2010-03-18 12:40:28
    Temat: Re: Format faktur od TPSA
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    e-faktura ?

  • 3. Data: 2010-03-18 12:47:19
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "ArturW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > e-faktura ?

    Raczej bym nie chciał rezygnować w formy papierowej.
    Tylko chcę by faktury były takie jak zawsze.

  • 4. Data: 2010-03-18 15:20:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał
> [...]
    > Wszyscy wysyłają już faktury w mniejszych kopertach i takim
    > formacie (wszystko na jednej stronie) dlaczego TPSA ma z tym

    Ty myslisz ze w firmie ktora ma 10 mln klientow ktos bedzie
    realizowal twoje male zyczenie ?

    Zszywacz i doklej sobie dowod wplaty do faktury.

    J.

  • 5. Data: 2010-03-18 16:07:37
    Temat: [OT]Re: Format faktur od TPSA
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ty myslisz ze w firmie ktora ma 10 mln klientow ktos bedzie realizowal
    > twoje male zyczenie ?

    gwoli scislosci: abonentow ma mniej, co widac z ilosci laczy stacjonarnych
    na koniec 2009 roku (<8,3 mln)
    dla watku nie ma to zadnego znaczenia, jednak warto pamietac, ze te 10 mln
    to przeszlosc i przy podawaniu takich danych aktualizacja jest niezbedna :)

  • 6. Data: 2010-03-18 17:31:28
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    kiedyś to zależało od ilości usług dodatkowych jakie się miało
    wykupione w danym miesiącu, czym więcej usług to i faktura była taka
    jak opisujesz - czyli rozbita na pare kartek a4 wraz ze specyfikacja
    usług. jak był czysty abonament to SERAT (system billingowy) drukował
    1 kartkę.
    teraz nie wiem jak to jest bo juz pare lat przy tym nie robie :)