  • 1. Data: 2010-03-19 11:43:39
    Temat: siemens gigaset as28h - zmienia godzinę
    Od: "froniK" <s...@h...ru>

    Posiadam telefon siemens gigaset as28h. Po ustwieniu w nim godziny, wszystko
    jest ok do czasu, gdy ktoś nie zadzwoni. Po zakończeniu połączenia
    (niezaleznie, czy odbiore czy nie), godzina sama się zmienia o ok 4h do
    przodu (czasem 4h i kilkanaście minut). Reset słuchawki nie pomógł,
    wyciągnięcie akumulatorów też nie.
    Czy zna ktoś przyczynę takiego zjawiska?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-03-19 11:54:32
    Temat: Re: siemens gigaset as28h - zmienia godzinę
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "froniK" <s...@h...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomógł, wyciągnięcie akumulatorów też nie.
    > Czy zna ktoś przyczynę takiego zjawiska?

    Do czego podłączony? Przyczyna nie jest w aparacie.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-03-19 12:11:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > pomógł, wyciągnięcie akumulatorów też nie.
    > Czy zna ktoś przyczynę takiego zjawiska?

    Aparat wyświetla godzine jaka podzczas połączenia jest podawana przez
    centralę, serwer twojego operatora, czy przez twoja bramke voip. Aparat jest
    tylko odbiornikiem, aktualizuje czas według danych otrzymanych podczas
    ostatniego połaczenia.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-03-19 12:20:01
    Od: "froniK" <s...@h...ru>

> [...]
    > centralę, serwer twojego operatora, czy przez twoja bramke voip. Aparat
    > jest tylko odbiornikiem, aktualizuje czas według danych otrzymanych

    W istocie mam centrale w firmie, pewnie tam jest zle to ustawione.
    Dziękuje za pomoc!

  • 5. Data: 2010-03-19 14:06:29
    Temat: Re: siemens gigaset as28h - zmienia godzin
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    Użytkownik "froniK" <s...@h...ru> napisał w wiadomości
    > Posiadam telefon siemens gigaset as28h. Po ustwieniu w nim godziny,
    > wszystko jest ok do czasu, gdy ktoś nie zadzwoni. Po zakończeniu
    \
    Czas jest podawany w clipie i telefon synchronizuje się do wysyłanej
    godziny.

  • 6. Data: 2010-03-25 09:00:02
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 19 Mar 2010 15:06:29 +0100, "mm" <t...@p...fm> wrote:

    >Użytkownik "froniK" <s...@h...ru> napisał w wiadomości
    >\
    >Czas jest podawany w clipie i telefon synchronizuje się do wysyłanej
    >godziny.

    czy tak bylo zawsze, ze standard wysylania CLIP w FSK obslugiwal takze
    wysylanie aktualnego czasu? Czy centrale miejskie takze obecnie
    wysylaja ten czas? No i oczywiscie pozostaje kwestia obslugi tego
    "zjawiska" przez aparat.

    No to moze jeze zrobia obsluge MSN'ow w FSK? Byloby ciekawiej.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-03-25 22:46:49
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 25 Mar, 10:00, a...@p...pl pisze...
    > czy tak bylo zawsze, ze standard wysylania CLIP w FSK obslugiwal takze
    > wysylanie aktualnego czasu?

    Standard CLIP ewoluował i ewoluuje cały czas ale odkąd jest obecny w
    PL
    odtąd zawsze wysyłany jest (też) czas.

    > Czy centrale miejskie takze obecnie wysylaja ten czas?

    Tak

    >No i oczywiscie pozostaje kwestia obslugi tego "zjawiska" przez aparat.

    Znasz taki, który tego "zjawiska" nie obsłuży?

    > No to moze jeze zrobia obsluge MSN'ow w FSK? Byloby ciekawiej.

    a jeszcze gdzieś jest NT bez FSK?

    Ircys

  • 8. Data: 2010-03-25 22:57:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-25 23:46, Ircys wrote:

    > Znasz taki, który tego "zjawiska" nie obsłuży?

    Tak, Siemens Gigaset C1.

  • 9. Data: 2010-03-25 23:27:01
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 25 Mar, 23:57, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" pisze...
    > Tak, Siemens Gigaset C1.

    a CLIP-a w ogóle ma?

    Ircys

  • 10. Data: 2010-03-25 23:31:24
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-26 00:27, Ircys wrote:
    > On 25 Mar, 23:57, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" pisze...
    >
    > a CLIP-a w ogóle ma?

    Ma.