  • 1. Data: 2007-08-30 07:29:39
    Temat: to moze byc problem
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Dziwne, że jeszcze nikt o tym nie wspomniał http://itbiznes.pl/art28324.html

    dla mnie to poważny problem, znowu Polska się ośmiesza,
    czy to tylko chodzi o wyciąganie pieniędzy, czy coś więcej ?

  • 2. Data: 2007-08-30 07:58:15
    Temat: Re: to moze byc problem
    Od: jaSS <jass@zlew_nospam_.info>

    kulek pisze:
    > Dziwne, że jeszcze nikt o tym nie wspomniał
    > http://itbiznes.pl/art28324.html
    >
    > dla mnie to poważny problem, znowu Polska się ośmiesza,
    > czy to tylko chodzi o wyciąganie pieniędzy, czy coś więcej ?

    A przeczytałeś że ta ustawa jest z lat 80-tych jak jeszcze nikt nie śnił
    o internecie w Polska?

    (Policzyłem do 30 zanim napisałem tę odpowiedź)

  • 3. Data: 2007-08-30 08:46:30
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    jaSS pisze:

    > A przeczytałeś że ta ustawa jest z lat 80-tych jak jeszcze nikt nie śnił
    > o internecie w Polska?
    >
    > (Policzyłem do 30 zanim napisałem tę odpowiedź)

    a czy to coś zmienia ? może być i z 60-tych, dla mnie to nie ma znaczenia.
    Znaczenie ma to jakie obowiązuje prawo, a wg tego artykułu, każdy musi
    zarejestrować swoją stronę jako dziennik lub czasopismo.

    Dlaczego nikt nie poprawił prawa przez tyle lat ?

  • 4. Data: 2007-08-30 08:52:42
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    kulek pisze:

    > Dlaczego nikt nie poprawił prawa przez tyle lat ?

    może dlatego, że politycy są zajęci swoimi sprawami (wiesz w imię
    zasad... eee tzn zasady zobowiązują)? albo zmieniając to prawo, byłoby
    jeszcze głupsze? (coś na wzór darmowy kont, chcesz konto - grzecznie w
    ząbkach zanieś dowód osobisty na teatralne do Interii).

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 5. Data: 2007-08-30 21:39:19
    Od: markooff <g...@n...free>

    Łukasz Morawski wrote:

> [...]
    > jeszcze głupsze? (coś na wzór darmowy kont, chcesz konto - grzecznie w
    > ząbkach zanieś dowód osobisty na teatralne do Interii).

    A moze nie dlatego ...
    Moze po prostu bo takich "pastetow " jest w naszym prawie cala masa (mam
    okazje sie o tym przekonac prawie codzien wspolprowadzac firme ksiegowa)
    poza tym lawinowy rozwoj dostepu do internetu a wiec i ilosci witryn
    dynamicznych (glownie o takie jak rozumiem chodzi) to ostatnie 3-4 lata
    ... a wiec nie tak zle. Poza tym rzecz nie lezy tylko w uchwaleniu
    odpowiedniej poprawki do ustawy X , ale rowniez w takim jej
    skonsturowaniu, aby byla potem jak najbardziej jednoznaczna i nie dawala
    mozliwosci do mylnej interpretacji (jak to ma miejsce najczesciej)
    Pryzpomnijmy sobie zreszta losy innej ustawy - ustawy o ochronie danych
    osobowych (np)