  • 1. Data: 2007-08-26 20:03:27
    Temat: Poszukuję operatora VOIP
    Od: "Night" <j...@o...pl>

    Jeśli pytanie jest NTG to bardzo przepraszam.

    Poszukuję operatora, który dostarczyłby mi usługę jaką jest VOIP. Co byłoby
    fajne, aczkolwiek niekoczniecznie możliwe ;)
    - cena 6 gr. brutto za minutę (Polska)
    - zbliżone ceny dla Europy
    - reszta świata porównywalna z innymi operatorami lub taniej ;)
    - naliczanie sekundowe
    - numery ze strefy numeracyjnej woj. pomorskiego (058)
    - dostęp do bilingu online (fajnie by było jak byłby panel resellerski)
    - może przy okazji dostęp do w miarę tanich bramek VOIP
    Może szanowni grupowicze znają jakąś firmę, która spełniłaby powyższe
    wymagania, albo chociaz część?
    Będę wdzięczny za opinie.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Łukasz

  • 2. Data: 2007-08-26 20:16:29
    Temat: Re: Poszukuję operatora VOIP
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Sun, 2007-08-26 at 22:03 +0200, Night wrote:
    > Jeśli pytanie jest NTG to bardzo przepraszam.

    alt.pl.voip byłoby znacznie lepsze

> [...]
    > - może przy okazji dostęp do w miarę tanich bramek VOIP
    > Może szanowni grupowicze znają jakąś firmę, która spełniłaby powyższe

    freeconet.pl widziałeś?

    Jacek

  • 3. Data: 2007-08-26 20:27:19
    Temat: Re: Poszukuje operatora VOIP
    Od: "Night" <j...@o...pl>

    >alt.pl.voip byłoby znacznie lepsze
    Przepraszam mój błąd, już go naprawiam.

    >freeconet.pl widziałeś?

    Tak sprawdzałem, są brani pod uwagę, aczkolwiek przydałoby sie coś nieco
    tańszego, ale jak się nie da to trudno.
    Serdeczne dzięki za odpowiedź i przepraszam za temat NTG.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Łukasz

  • 4. Data: 2007-08-26 21:03:46
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Takich operatorów jest od zadziobania ostatnio:

    1. Inotel - najstarszy
    2. GTS Energis
    3. ATM - dosc niedawno wystartowali

    to z tych wiekszych - wiekszosc innych dziala na platformie w/w

    Co do ceny to ci nikt od razu nie napisze za ile, bo nie wiadomo co z
    ciebie za klient tzn. ilu userow itp. chyba ze chcesz tylko jedno konto
    czy dwa, woczas mozesz zapomniec o w/w - tylko znalezc sobie dobrego
    operatora dzialajacego w twojej strefie.

    D.

  • 5. Data: 2007-08-26 21:06:47
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Sied@r pisze:
    > 1. Inotel - najstarszy
    > 2. GTS Energis
    > 3. ATM - dosc niedawno wystartowali

    2 korzysta z 1

  • 6. Data: 2007-08-26 21:16:53
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > 2 korzysta z 1
    Ale sami też posiadają swoją platformę niezależną od Inotela.
    Co nie zmienia faktu że jak padnie Inotel to ..... jest problem.

    Generalnie Inotel ma problemy z wydajnością w okresie gdy duuużo dzwonią
    użytkownicy prywatni. w Weekendy namiętnie mieliśmy problemy z wyjściem do PSTN.

    --
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |

  • 7. Data: 2007-08-26 21:25:12
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Przemysław Gubernat pisze:
> [...]
    > użytkownicy prywatni. w Weekendy namiętnie mieliśmy problemy z wyjściem do PSTN.

    Osobiscie nie zauwazylem, mam Inotelowy i powiem ze nie ma problemow,
    ale potwierdzam GTS ma rowniez swoja platforme.

    D.