  • 21. Data: 2014-04-10 21:27:18
    Temat: Re: toolchainsy do ARM
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik Jan <k...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:li6q01$t81$...@n...news.atman.pl...

    > Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup
    >
    > tak POintelektu nie posiadam, ale nie wiem czy tym powinienem się
    martwić...

    > Nie, nie powinieneś. Tak, po prostu, masz.

    Zastanawia mnie czy jesteś manipulatorem i zarazem także
    identyfikatorem:"tusk, donald tusk".
    Jeśli tak, to jaki jest cel tego. Może mi ktoś wyjaśnić?
    Powiem szczerze, że odpowiadam nawet na posty, które są sztucznie
    wywoływane,
    kierując się tym, że większość skorzysta nawet z odpowiedzi.
    Jednak czy nie wydaje Wam się, że to żałosne?
    Tak jak tu kolega Zachariasz napisał po poście Marka:
    "Tak myślałem. Jak widać talmudystów tu do oporu."

    Jeżeli nie będziesz dalej kobinował i kręcił, to możemy Ci/Wam wybaczyć.
    Zracam się jednak z prośbą o niezaśmiecanie tego forum.
    Nie ma tu moderacji, ale od inteligentnych oczekuje się jakiegoś poziomu.
    S.

  • 22. Data: 2014-04-11 08:18:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Apr 2014 21:27:18 +0200, Sylwester Łazar<i...@a...pl>
    wrote:
    > Tak jak tu kolega Zachariasz napisał po poście Marka:
    > "Tak myślałem. Jak widać talmudystów tu do oporu."

    Miał trochę rację.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2014-04-11 12:41:58
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > "Tak myślałem. Jak widać talmudystów tu do oporu."

    że niby kto, ja czy wolna europa?
    gdzie ten post w ogóle, może Ktoś przeklei?