  • 11. Data: 2014-04-08 19:26:06
    Temat: Re: toolchainsy do ARM
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-04-08 12:54, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Nikt nic nie moderuje. Twoje posty nie są blokowane ani usuwane.
    > Ty masz prawo pisać co ślina na język/klawiaturę przyniesie, my mamy
    > prawo odpowiadać jak nam się podoba :-) Ty masz prawo to czytać lub nie.

    dokładnie, jebać europę...

    I znowu wsadziłeś łeb do pisuaru. Lubisz rynsztok.

  • 12. Data: 2014-04-08 23:19:46
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.04.2014 19:26, Jan pisze:

    > dokładnie, jebać europę...
    >

    > I znowu wsadziłeś łeb do pisuaru. Lubisz rynsztok.

    Aj tam zaraz rynsztok...
    Normalna ludzka rzecz. Jedni lubią bzykać panienki, inni chłopców
    jeszcze inni być bzykanymi przez chłopców więc są i tacy co lubią
    cytuję: "jebać europę"
    Trzeba być tolerancyjnym ;-)
    Co najwyżej można mieć uwagi do słownictwa i ortografii.
    Należałoby raczej użyć sformułowania:
    uprawiać sex z Europą (w sensie imię żeńskie)

  • 13. Data: 2014-04-09 11:47:44
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie bardziej niż ty całowanie gronkiewicz i tuska w dupę...

  • 14. Data: 2014-04-09 15:03:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Myślę, że jest znacznie gorzej - aż mi szkoda człowieka mimo, że go
    > nie lubię.

    Są gorsze przypadki, vide fir na pl.comp.lang.c i pl.comp.programming.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 15. Data: 2014-04-09 15:13:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Są gorsze przypadki, vide fir na pl.comp.lang.c i pl.comp.programming.

    I oczywiście nie zapominajmy o Eneuelu, znanym z takich grup jak gsm,
    czy pl.biznes.banki...

  • 16. Data: 2014-04-09 16:03:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    co tam z europie?

  • 17. Data: 2014-04-09 16:32:21
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    grant już dostałeś za dzisiejszą wypowiedź?

  • 18. Data: 2014-04-09 20:39:50
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    nie bardziej niż ty całowanie gronkiewicz i tuska w dupę...

    Zastanawiam się, dlaczego założyłem, że do ciebie trafi to, co kilka już
    razy powtórzyłem. Mówią, że: descie repetita placebit. Ale, co oczywiste, to
    absolutnie nie dotyczy ciebie. To wymaga odrobiny intelektu.

  • 19. Data: 2014-04-10 12:43:53
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    tak POintelektu nie posiadam, ale nie wiem czy tym powinienem się martwić...

  • 20. Data: 2014-04-10 21:04:30
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    tak POintelektu nie posiadam, ale nie wiem czy tym powinienem się martwić...

    Nie, nie powinieneś. Tak, po prostu, masz.