  • 1. Data: 2016-10-26 17:46:42
    Temat: truestudio
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś spoza koalicji instalował może na windows xp truestudio?

    mogę prosić o rady?

    nie chciałbym żeby mi wyjebał system po nieudanej próbie instalacji...

    P.S.
    Ktoś może obczaił STMcube MX? jak się w to wgryźć?

  • 2. Data: 2016-10-26 22:29:25
    Temat: Re: truestudio
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 26.10.2016 o 17:46, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > czy Ktoś spoza koalicji instalował może na windows xp truestudio?

    Otwierasz instalator, next, next, next... i koniec, wszystko działa.
    PS: czas porzucić prehistorię.

    > P.S.
    > Ktoś może obczaił STMcube MX? jak się w to wgryźć?

    Dziecinnie prosty w obsłudze program. Nie wiem co tu tłumaczyć.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2016-10-27 00:23:33
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jakub Rakus pisze:
    > W dniu 26.10.2016 o 17:46, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    [..]

    > Dziecinnie prosty w obsłudze program. Nie wiem co tu tłumaczyć.

    On jest na poziomie niemowlaka, wszystko trzeba mu tłumaczyć,
    przypuszczam że cały czas ktoś mu podpowiada:
    -wdech
    -wydech
    -wdech

    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2016-10-27 16:52:14
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    > -wdech
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    > -wydech
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    > -wdech
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    strzał z dupy
    strzał z dupy

    według nałuk po/eu, nie...

  • 5. Data: 2016-10-27 17:18:50
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-27 o 16:52, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > strzał z dupy

    To też podpowiada?

    kiedyś widać ktoś zapomniał

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2016-10-27 17:49:05
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    nie to sam wymyśliłem...

    podpowiada, żeby kochać tuska i gronkiewicz waltz jak siebie samego...

  • 7. Data: 2016-10-27 17:59:54
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a żebyś ty słyszał o europie...