  • 11. Data: 2017-02-17 12:21:01
    Temat: Re: trzeba mieć kamere
    Od: p...@g...com

    --Czyli jesteś ignorantem.

    a gdzie bluzg ? nie lepiej brzmi "Czyli jesteś kurwa ignorantem !" :-)

    PS to jest go pro, jest dzien i swieci slonce wiec numery widac ... jak bede mial
    chwile to podrzuce probke z klona go pro takiego za 20-30 ojro w promocji

    P.

  • 12. Data: 2017-02-17 14:17:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-02-17 o 12:21, p...@g...com pisze:

    > PS to jest go pro, jest dzien i swieci slonce wiec numery widac ...
    > jak bede mial chwile to podrzuce probke z klona go pro takiego za
    > 20-30 ojro w promocji

    Próbka próbką, ale możesz też podać namiary można kupić dobrego klona za
    20-30euro.

  • 13. Data: 2017-02-19 21:53:29
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 14:17, nadir pisze:

    > Próbka próbką, ale możesz też podać namiary można kupić dobrego klona za
    > 20-30euro.

    Te proszę :-)

    Seco

  • 14. Data: 2017-03-01 21:52:41
    Od: p...@g...com

    troche trwalo ale jest

    https://www.amazon.de/dp/B01KLLCOME/ref=twister_B01K
    LLCOFG?_encoding=UTF8&psc=1
    cena sie zmienia, ja kupilem za 30 ojro chwile pozniej byla juz za 20 wiec
    przeplacilem :-)
    wersja z micro sd i wifi

    https://www.youtube.com/watch?v=8w-KRqDweyY

    zapisuje mov, jest tryb samochodowy ogolnie ccc wiec jak ktos nie chce wywalac paru
    stowek na go pro to moge spokojnie polecic, nie mam jeszcze uchwytu samochodowego
    wiec nagran brak trzeba sobie wygooglac

    o jest i tu:
    http://allegro.pl/kamera-sportowa-dbpower-sj4000-12m
    pix-full-hd-i6689972743.html