  • 1. Data: 2013-10-21 19:46:52
    Temat: trzymacie służbowe pod blokiem?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czy na strzyżonym? Jak firmy przeważnie chcą?

    Jest u mnie tfardziel co trzyma podnośnik koszowy i nie dyga ;)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2013-10-21 20:08:51
    Temat: Re: trzymacie służbowe pod blokiem?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jest u mnie tfardziel co trzyma podnośnik koszowy i nie dyga ;)

    Trzymam gdzie mi sie podoba.

  • 3. Data: 2013-10-21 20:49:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Oct 2013 19:46:52 +0200 osobnik zwany PiteR napisał:

    > czy na strzyżonym? Jak firmy przeważnie chcą?
    >
    > Jest u mnie tfardziel co trzyma podnośnik koszowy i nie dyga ;)

    ja gdziekolwiek. Ale to zalezy od firmy. Jak Ci napiszą, że musi być na
    strzeżonym to muszą za niego zapłacić.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-10-21 20:50:50
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Trzymam gdzie mi sie podoba.

    a ja tam, gdzie jest to dozwolone

  • 5. Data: 2013-10-22 00:46:40
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > czy na strzyżonym? Jak firmy przeważnie chcą?
    >
    > Jest u mnie tfardziel co trzyma podnośnik koszowy i nie dyga ;)

    tez trzymam zwyzke pod blokiem- co parwda zabezpieczylem drzwiczki od kosza
    bo dzieciaki probowaly wlazic;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2013-10-22 00:58:40
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > tez trzymam zwyzke pod blokiem- co parwda zabezpieczylem drzwiczki od
    > kosza bo dzieciaki probowaly wlazic;)

    przypomnialem sobie- kiedys rabneli mi klosz z koguta- do tej pory nie moge
    pojac po co komu sam klosz... kogut nie byl przykrecony tylko stal na
    magnesie...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2013-10-22 02:22:14
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > do tej pory nie moge pojac po co komu sam klosz

    Alez Watsonie, to elementarne - zeby dolozyc do calej reszty, ktora
    ukradli wczesniej komus innemu;-)
    Pewnie zbili gdzies klosz, to ukradli tylko klosz, ludzkie chlopaki byli.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2013-10-22 09:17:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-22 00:58, tck pisze:
    > przypomnialem sobie- kiedys rabneli mi klosz z koguta- do tej pory nie moge
    > pojac po co komu sam klosz... kogut nie byl przykrecony tylko stal na
    > magnesie...
    No jak: po co?? Na złom ... :->

    Maciek

  • 9. Data: 2013-10-22 10:23:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-21 20:49, masti pisze:

    > ja gdziekolwiek. Ale to zalezy od firmy. Jak Ci napiszą, że musi być na
    > strzeżonym to muszą za niego zapłacić.

    Muszą? Ha ha ha. Wolne żarty.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-10-22 10:31:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 10:23:22 +0200 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Muszą? Ha ha ha. Wolne żarty.

    a Ty musisz tam pracować?