    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: tuner combo
    Date: Mon, 08 Dec 2014 01:27:31 +0100

    Czesc,

    dawno sie nie przygladalem skrzynkom do odbioru telewizji, wiec nie
    wiem co jest teraz na rynku.

    Mialem UPC - pakiet mini mini - 10 kanalow podstawowych za 15 zl
    (pakiet po Aster antena) - w 2 polowie roku podniesli mi na 25....ale
    mnie nie bylo i nie bylo placona za pare miesiecy i zdecydowali mnie
    odciac od sygnalu. Moze to i dobrze, bo podjeli decyzje za mnie, bo
    dlugo zwlekalem. Zaplace zaleglosc, ale rozwiaze z nimi umowe i pewnie
    cos do naziemnej (i satelitarnej) kupie.

    - naziemna z dvb-t2 (najlepiej bo moze sie kiedys przydac) i dvb-c
    (jak sie da)
    - satelitarna z dvb-s2
    - jakis czytnik kart (pod telewizje na karte... moze pod jakis. HDTV
    na karte....nc+ cos oferuje
    - nagrywanie na usb (bez szyfrowania)
    - programowanie listy kanalow (najlepiej z PC lub z USB) - od biedy
    dam rade z pilota
    - wyswietlacz alfanumeryczny
    - radio z satelity (i moze z internetu)
    - moze cos od strony LANu daloby sie cos z tym zrobic

    - odtwarzanie plikow multimedialnych (mniej istotne, bo ma BlueRay'a i
    tam cos ogladam (glownie po USB)

    a teraz cena do 500 zl.

    Macie jakies propozycje...Jakis technisat?? Maja podobny dobra jakosc
    obrazu, ale pewnie drozsze niz tansze.

    --
    ThinkXtra